Tyttebærtryne Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Har lurt litt på det der selv, litt uforståelig egentlig. Dere er ikke dere. Good to know. Vil gjerne ha svar: er røyket fisk det samme som rå fisk? Spør for en venn ...... med rå røykepose. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Ja, leste det i vg. Den er grei, måtte ta en liten pause fra CNN nå -MTV 80's i bakgrunnen Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): er røyket fisk det samme som rå fisk? Magefølelsen sier nei, men vil ikke sverge på det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): og øl til meg Uvirkelige avsløringer her nå! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Bør jeg dikte mer i morgen? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Vil gjerne ha svar Nei -har ikke datet en A-kjendis eller hva du lurte på Hva med deg, Lingon? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Uvirkelige avsløringer her nå! Skal avsløre historien i morra. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Bør jeg dikte mer i morgen? Ta det på sparket Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Bør jeg dikte mer i morgen? Ja! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Vil gjerne ha svar: er røyket fisk det samme som rå fisk? NEI, røyket fisk er ikke rå! Den er konservert! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Tar et dikt, etter inspirasjon fra HYYYL: Trumpen, Trumpen, tjukk og brei Øl til deg og øl til meg taper, taper, taper! Uvirkelig! Glemte ei linje. Sånn skulle det være: Trumper, Trumpen tjukk og brei. Øl til deg og øl til meg. Hele gata gleder seg. Taper, taper, taper! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) HYYYL skrev (3 minutter siden): Ja! Da blir det sånn. Kan bli noen spontane vers om folk på vgd.... Og mer om Donald. Endret 7. november 2020 av Granca Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): øl til meg. Du drikker jo ikke øl, gir du det bare til HYYYL? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Du drikker jo ikke øl, gir du det bare til HYYYL? Det passet i diktet. Som sagt kommer historien bak i morra for trofaste lesere. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): NEI, røyket fisk er ikke rå! Den er konservert! Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Har datet ei som har vært med i Jakten på kjærligheten. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig. Hva synes De om sildesalat? Ikke flagget. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 dengelgen skrev (8 minutter siden): Nei -har ikke datet en A-kjendis eller hva du lurte på Hva med deg, Lingon? Ikke nødvendigvis datet. Jeg lurte på om noen har blitt sjekket opp av en A-kjendis. That`s all. PS: jeg har, men sto over, selv om hun kunne vært min datter. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (2 minutter siden): sildesalat Høykvalitet. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Har datet ei som har vært med i Jakten på kjærligheten. Du fikk fyken "live" på TV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg