Deila Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) dengelgen skrev (1 minutt siden): Er nok meg det.... Endret 6. november 2020 av Deila Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Synchroz skrev (5 minutter siden): Haha! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Just now, dengelgen said: Kan han stille om 4 år? Ja. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Kan han stille om 4 år? Ja. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Kan han stille om 4 år? Yes. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Kan han stille om 4 år? Han stiller igjen om 4 år, allerede sagt at han skal gjøre det. Og ja, han kan det fordi han bare satt 4 år nå. Og ikke 8. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Trump vs Kamala om fire år kommer til å bli episk. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Trump vs Kamala om fire år kommer til å bli episk. InPrynpiwetrumpi vs Prympi masala. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Den er grei, tror jeg har fått svar på spørsmålet mitt nå... Jimmy Carter og "Gamle-bushen" fikk bare 4 år Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Helt utrolig nydelig kaffeprat på Trønder-TV nå. Lian restaurant. Tårer i øynene. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Ja. Ja i teorien kan han det, men det avhenger av at han har støtte i det Republikanske parti, vil de stille seg bak ham i primary valget? Tror mer på at Donald junior eller Ivanka stiller der, men så er det det med hevnlysten til Trump da. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Tårer i øynene. Det er såpass, ja! Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Deila skrev (14 minutter siden): Bassen borte fra VGD og snart er Trump også borte. Må være en fin tid dette for HYYYL. Helt topp. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Litt sært, men er det noen av dere som har blitt sjekket opp av en A-kjendis? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Republikanske parti, De må ja ta seg kraftig sammen og hoste opp en kandidat som ikke står for "Trumpism" Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Helt topp. Flott! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Dessuten virker det nå etter forrige natts famøse tale som at selv senatorene i det Republikanske parti vender ham ryggen nå, ingen støtte så vidt jeg har sett. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Det er såpass, ja! Det er som den førstefødte. Nå kjørere de på med matprogram fra Ansnes brygger fra Hitra. Laks42 er på menyen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Dessuten virker det nå etter forrige natts famøse tale som at selv senatorene i det Republikanske parti vender ham ryggen nå, ingen støtte så vidt jeg har sett. Politisk selvmord der altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg