SirJames™ Skrevet 6. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 1 minute ago, HYYYL said: Ser ut som Hulken rett før skjorta sprekker. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 Mye psykt her nå Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 Bassen borte fra VGD og snart er Trump også borte. Må være en fin tid dette for HYYYL. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 Skal bli så deilig å bli kvitt klovnen og hele sirkuset!!! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 Det kommer til å bli kjedelig uten The Donald. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 Hei! I forbindelse med min liten roast har jeg noen spørsmål. Send gjerne svar på innboks, det forblir anonymt. Gjelder VGD Hvem er mest euforiske her inne? Mest seriøse? Vulgære? Tøff, men ikke så tøff? Kjedelig? Repeterende? Avslørende? Kom gjerne med innspill i DM. Takk 😉 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Skal bli så deilig å bli kvitt klovnen og hele sirkuset!!! Verste er at han stiller til valg igjen om 4 år, og da vil alle som stemte på han nå, stemme på han igjen. Om 4 år er han like gammel som Biden er nå. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Det kommer til å bli kjedelig Politikk SKAL være kjedelig, ikke et realityshow Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 Just now, lsklars said: Hei! I forbindelse med min liten roast har jeg noen spørsmål. Send gjerne svar på innboks, det forblir anonymt. Gjelder VGD Hvem er mest euforiske her inne? Mest seriøse? Vulgære? Tøff, men ikke så tøff? Kjedelig? Repeterende? Avslørende? Kom gjerne med innspill i DM. Takk 😉 Vil helst ikke bli roastet. Så jeg var i «rød sone». Men gleder meg til å lese roasten din av de andre! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 lsklars skrev (2 minutter siden): Hei! I forbindelse med min liten roast har jeg noen spørsmål. Send gjerne svar på innboks, det forblir anonymt. Gjelder VGD Hvem er mest euforiske her inne? Mest seriøse? Vulgære? Tøff, men ikke så tøff? Kjedelig? Repeterende? Avslørende? Kom gjerne med innspill i DM. Takk 😉 Gir deg svar ila uka på DM. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Vil helst ikke bli roastet. Så jeg var i «rød sone». Men gleder meg til å lese roasten din av de andre! Ok. Jeg respekterer selvsagt ønske ditt. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 lsklars skrev (3 minutter siden): Hvem er mest euforiske her inne Er nok meg det.... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. november 2020 Rapporter Del Skrevet 6. november 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Verste er at han stiller til valg igjen om 4 år, og da vil alle som stemte på han nå, stemme på han igjen. Om 4 år er han like gammel som Biden er nå. Kan han stille om 4 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg