Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

6 minutes ago, keizersoze said:

Trodde nJa dessverre så virker det å gjelde veldig mange av stedene som ikke er Manhattan eller picket fences det du nevner.

Ble litt rot her nå med pcen.. håper du leser riktig. Ikke rart det blir svart mot hvitt.

esten sobrilene hadde sendt deg midlertidig i dørken jeg nå.. Du har vært stille så lenge. 

Nei jeg er spent jeg og. Han har jo hatt med stoff og , vel mange andre problemer. Så siden det er valgdag, så er det vel kanskje noe slikt det handler om. Nå er vel dette filmet for en god stund siden da, så ikke godt å si...Tviler på vi får noe nylig ang valget iallfall.

Ojj giants må ta en two poit convertion nå for overtid.

Men gleder meg mest til seltzer.

Tror sobrilen jobber godt i blodet til oss begge, jeg. Sobril Brothers for life vi nå 😎

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mr Fawk skrev (Akkurat nå):

Tror sobrilen jobber godt i blodet til oss begge, jeg. Sobril Brothers for life vi nå 😎

Naa.. Jeg tok en 10mg kl 16....Har to øl og et glass vin som holder meg våken nå.  Men har flere skulle det bli slitsomt med både liverpoolkamp og valg senere idag...Godt å ha i bakhånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, keizersoze said:

Du skal alltid være bedre. Jeje. lier 25 milligrammene. Da velger jeg om jeg vil sove eller ikke.

29 minutter.

Er bare 27 år, så legen gir meg ikke 25 mg. Men får 49 pack med 15 mg akkurat nå om jeg vil. Da føler jeg meg niiice og coool hele dagen. Men får vel slå av pcen nå og sette på nrk nett tv på storskjermen. Du får kose deg videre, så snakkes vi.

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (4 minutter siden):

Er bare 27 år, så legen gir meg ikke 25 mg. Men får 49 pack med 15 mg akkurat nå om jeg vil. Da føler jeg meg niiice og coool hele dagen. Men får vel slå av pcen nå og sette på nrk nett tv på storskjermen. Du får kose deg videre, så snakkes vi.

Amatør:P Du må da ha flere pcer så du dekker inn for dette. Men kos deg.. tror dette kan bli interessant. Snakkes på sobrilbuddy

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (4 minutter siden):

Hva påstår de er fake news?

Vel, når man ser hva uovertrufne ignorante på gatenivå kan si om Obama, så er det lett å si at din gif er fake news ja. Obama should never tell the americans how they should be. 

PS: det er alt for mange som mener at han ikke er amerikansk, til tross for fremlagt fødselsattest. Videre mener de at hans borgerskap er en hoax, siden hans mor er inhabil, til tross for at hun var tilstede ved fødselen. Når de samme kokosnøttene utfordres på habiliteten til Trumps mor, så er svaret; ja, selvfølgelig, hun var jo der. troverdigheten 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...