Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Granca skrev (1 minutt siden):

Brekke ligger innafor Sula. I Gulen kommune. Ikke langt unna deg vel?

Neida.. Tar meg sikkert bare en 5-6 timer å kjøre dit. Det er jo ikke noe  snakke om i et langstrakt land som dette. 

Kanskje 4-5 timer på en god dag. 5 timer til så er jeg i Aalesund, og fem timer til så er jeg oppe i trønderland :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, takk for det. Skal prøve å være mer frampå med girlsa i 2021. Er nok litt sjenert in real life. Å se bra ut, være hyggelig og en nice personlighet er goodie. Må nok jobbe litt, men det må man for alt her i livet I guess 😛

Edit: Mye blanding av norsk og engelsk nå 😂

Endret av Mr Fawk
Lenke til kommentar
keizersoze skrev (2 minutter siden):

Neida.. Tar meg sikkert bare en 5-6 timer å kjøre dit. Det er jo ikke noe  snakke om i et langstrakt land som dette. 

Kanskje 4-5 timer på en god dag. 5 timer til så er jeg i Aalesund, og fem timer til så er jeg oppe i trønderland :)

Wow. Bor De på et skjær?

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (7 minutter siden):

Jo, takk for det. Skal prøve å være mer frampå med girlsa i 2021. Er nok litt sjenert in real life. Å se bra ut, være hyggelig og en nice personlighet er goodie. Må nok jobbe litt, men det må man for alt her i livet I guess 😛

Edit: Mye blanding av norsk og engelsk nå 😂

Damer liker en globetrotter;) Men heyy.. Damene som kommer ettr deg, de er mer villig ofte enn de som du må løpe etter ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (7 minutter siden):

Wow. Bor De på et skjær?

Hehe. Har vel faktisk gjort det i kortere perioder. Måtte vente på flo. Du sier du holder deg iallfall våken til kl 4..Holder du meg våken til kl 06 00? Da kommer siste episode av uxa. Har lyst å se den før jeg dovner.

Uansett så er Sula i gokk:P

Lenke til kommentar
Just now, keizersoze said:

Hehe. Har vel faktisk gjort det i kortere perioder. Måtte vente på flo. Du sier du holder deg iallfall våken til kl 4..Holder du meg våken til kl 06 00? Da kommer siste episode av uxa. Har lyst å se den før jeg dovner.

Haha, venter på den selv. Om du snakker om Thomas Seltzer. Har på Boogie Nights i bakgrunn. Jeg og Granca skal holde deg med selskap ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
keizersoze skrev (1 minutt siden):

Uxa er skremmende. For et møkkaland det er blitt.

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (Akkurat nå):

Haha, venter på den selv. Om du snakker om Thomas Seltzer. Har på Boogie Nights i bakgrunn. Jeg og Granca skal holde deg med selskap ❤️

Haha. Genialt. Vi er i samme båt.Tør du spekulere i siste episode? Fyren er flink, så jeg forventer bare å bli positivt overrasket samtidig som litt trist på vegne av mange amerikanere, dessverre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Håper det. Jævla doper det også.

Han har vel sitt. Men han er faen meg mer respektfull ovenfor de han prater med enn alle journalister jeg har hørt som har en agenda. 

Hen er hyggelig. Så ser jeg selvsagt det at folk som lyver, politikere selvsagt bør settes til veggs. Faen og.. Dette skal være en kosetråd.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Har skrevet det før i kveld. Helt ok. Vil bort fra vinteren. Det eneste viktige.

Ok.. Ikke til meg...Men skjønner jo det , basert på våre tidligere samtaler, at du foretrekker kanarien.

Der var Giants under plutselig. 

Hva styrer du med i trøndelag da? Du sitter jo garantert ikke og bare sutrer om at viruset nekter deg solskinn?

Lenke til kommentar
30 minutes ago, keizersoze said:

Haha. Genialt. Vi er i samme båt.Tør du spekulere i siste episode? Fyren er flink, så jeg forventer bare å bli positivt overrasket samtidig som litt trist på vegne av mange amerikanere, dessverre.

Seltzer er ekstremt dyktig. USA og spesielt Detroit-området så falleferdig ut, men sånn har det vært der borte i mange år. En by som Detroit begynte vel sakte men sikkert å gå nedoverbakke fra 60-tallet av.

Vet ikke hvordan siste episode blir. Handler vel primært om valget, samt en slags oppsummering av den amerikanske drømmen. En drøm som ikke er for alle, kun dem med penger. Ingen presidenter kommer til å forandre på det i fremtiden, tror jeg. Anyways så gleder jeg meg til klokka 06:00.

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (1 minutt siden):

Seltzer er ekstremt dyktig. USA og spesielt Detroit-området så falleferdig ut, men sånn har det vært der borte i mange år. En by som Detroit begynte vel sakte men sikkert å gå nedoverbakke fra 60-tallet av.

Vet ikke hvordan siste episode blir. Handler vel primært om valget, samt en slags oppsummering av den amerikanske drømmen. En drøm som ikke er for alle, kun dem med penger. Ingen presidenter kommer til å forandre på det i fremtiden, tror jeg. Anyways så gleder jeg meg til klokka 06:00.

Trodde nJa dessverre så virker det å gjelde veldig mange av stedene som ikke er Manhattan eller picket fences det du nevner.

Ble litt rot her nå med pcen.. håper du leser riktig. Ikke rart det blir svart mot hvitt.

esten sobrilene hadde sendt deg midlertidig i dørken jeg nå.. Du har vært stille så lenge. 

Nei jeg er spent jeg og. Han har jo hatt med stoff og , vel mange andre problemer. Så siden det er valgdag, så er det vel kanskje noe slikt det handler om. Nå er vel dette filmet for en god stund siden da, så ikke godt å si...Tviler på vi får noe nylig ang valget iallfall.

Ojj giants må ta en two poit convertion nå for overtid.

Men gleder meg mest til seltzer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...