Stormoen33 Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): The Irishman Har ikke sett den ennå, for opptatt med Declan Harp. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 600 kroner for Polo Ralph Lauren-skjorter. Da ryker det nok et par tusenlapper i natt. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2020 Just now, Stormoen33 said: Men SirOwen, man kan ikke vinne om man ikke spiller på riktig bane da. Det må du forstå. Hmmm...skeptisk til denne roturen Det står intet sted at siste innlegg på VGD før stengetid MÅ postes i Topic-tråden. Konseptet er å få det siste innlegget før stengetid. Punktum 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Har ikke sett den ennå, for opptatt med Declan Harp. Voldsomt opphengt De er i han. Minner meg om noen andre som er opphengt i noen, men klarer ikke helt å sette fingeren på hvem og hva. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Har ikke sett den, er den ikke 17, sytten timer lang? Sytten (17) timer, sytten (17) minutter og sytten (17) sekunder for å være helt korrekt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Voldsomt opphengt De er i han. Minner meg om noen andre som er opphengt i noen, men klarer ikke helt å sette fingeren på hvem og hva. Hva hadde du gjort om du møtte ham i ei mørk bakgate? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hva hadde du gjort om du møtte ham i ei mørk bakgate? Skrattet på meg magesår. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): for å være helt korrekt. Rart den ikke kom i 2017, totusenogsytten Lenke til kommentar
Granca Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Er det noen filmer fra 2015 og til dags dato som du synes er klasse? Nja. Greie, men ikke superbra. Regner med at Parasite og The Lighthouse er bra. Skal se. I april. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Rart den ikke kom i 2017, totusenogsytten La oss endre på det. Fra nu gjelder ToTusenOgSytten (2017) her inne hver gang denne film nevnes. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Konseptet er å få det siste innlegget før stengetid. Punktum Nei, ikke helt. Konseptet er å møtes i jovial kappestrid i samme thread, så får man sjå kven som vinn. Det er sjølve mangfoldet ikkje einsemda i en gudsforlatt tråd som kårar vinnaren!? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): (2017) Jeg så 1917 (nittensytten) god film men ikke klasse Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Voldsom opphetet diskusjon her nå. Dette kan bli stygt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Nyeste 6'er-filmen jeg så er vel ''Welcome to the sticks'', kanskje. Skikkelig feelgood. Og morsom! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei, ikke helt. Konseptet er å møtes i jovial kappestrid i samme thread, så får man sjå kven som vinn. Det er sjølve mangfoldet ikkje einsemda i en gudsforlatt tråd som kårar vinnaren!? Nydeleg språk, Moen eg gjev deg ein soleklar M Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 Det er så mye å se på i våre dager at man rekker jo ikke over alt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Jeg så 1917 (nittensytten) god film men ikke klasse Faen, den hadde jeg glemt. Den må jeg sett. Det var også en annen krigsfilm jeg må få sett. A hidden life mener jeg den heter. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2020 Just now, Stormoen33 said: Nei, ikke helt. Konseptet er å møtes i jovial kappestrid i samme thread, så får man sjå kven som vinn. Det er sjølve mangfoldet ikkje einsemda i en gudsforlatt tråd som kårar vinnaren!? Haha, tull, uansett bokmål eller djevelens verk (nynorsk). Her er reglene for dette "konseptet": Regler og generelle vilkår:1. Spamming er ikke lov og vil føre til disking og 0 poeng denne runden.2. Ved flere tilfeller av reglebrudd kan dette eventuelt føre til permanent utestengelse av konkurransen.3. Multinicking og bruk av flere brukere samtidig vil føre til permanent utestengelse fra konkurransen. Med mindre Demses har gjort et (stats)kupp og blitt eneveldig diktator, gjelder de skrevne regler ? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Nydeleg språk, Moen eg gjev deg ein soleklar M Det fekk eg aldri av min nynorsklærarinne ? Raudepennas dronning. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 23. februar 2020 Del Skrevet 23. februar 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): djevelens verk (nynorsk) Var det ikke en teppebelagt mus som var dette? Tenk deg en teppebelagt mus som skriver nynorsk? Aiai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg