Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
keizersoze skrev (Akkurat nå):

Vel ok. Rett skal være rett. Ikke mye lyd jeg har hørt fra gammeldagse tradisjonelle flaggermus heller.

Hva skjer da.. Noe stress som ordnes?

Bekymringsfritt. Bortsett fra at det er 5 mndr til april. Lite stress. Solgt en bil, og kjøpt en. Ligger an til noe damestyr, men vi får se. Hun er litt vel gal. Og ikke på en god måte.

Må til Granca!

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Bekymringsfritt. Bortsett fra at det er 5 mndr til april. Lite stress. Solgt en bil, og kjøpt en. Ligger an til noe damestyr, men vi får se. Hun er litt vel gal. Og ikke på en god måte.

Må til Granca!

Ikke sikkert de slipper deg inn engang da. Du får ønske deg et telt til jul, og en primus, og muligens en sovepose så du kan unngå henne.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Nei. Det er ikke synd på meg. Har levd livet omtrent som jeg har villet. Priviligert. Hvordan er det på Sotra?

Sotr a er jo en slags Granca med litt mer spennende vær, og ganske ok mennesker.. Så det er ikke ille takk som spør :) 

Er ikke vi alle priviligert da? Lite midnattssol, men skyer har vi nok av. 

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (4 minutter siden):

Anser meg selv som 7/10. Gå ned 5 kg og stramme opp litt. Damer generelt er ikke noe problem, er bare at jeg har blitt kresen av alle 10’erne jeg har banga fra Ukraina og Bulgaria. Da gir ikke ei norsk dame på 6/10 meg mye. Vi får se hvordan 2021 blir.

Du er jo en hyggelig person, så når du ser ok ut i tillegg, så må du jobbe med personligheten.. Du skal dra mere enn 6 av 10 damer 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
keizersoze skrev (2 minutter siden):

Sotr a er jo en slags Granca med litt mer spennende vær, og ganske ok mennesker.. Så det er ikke ille takk som spør :) 

Er ikke vi alle priviligert da? Lite midnattssol, men skyer har vi nok av. 

Hvis du er regnentusiast, så er vel Brekke stedet å bo?

Må nok vise deg Granca en gang. Du vil bli positivt overrasket over mye.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Hvis du er regnentusiast, så er vel Brekke stedet å bo?

Må nok vise deg Granca en gang. Du vil bli positivt overrasket over mye.

Det vil jeg tro. Vi får ha det litt på dank.. Akkurat nå  er vel det et alternativ langt ute i periferien....

Brekke? Er det der du holder hus? Regner det like mye?

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (2 minutter siden):

Det vil jeg tro. Vi får ha det litt på dank.. Akkurat nå  er vel det et alternativ langt ute i periferien....

Brekke? Er det der du holder hus? Regner det like mye?

Brekke ligger ved deg... Regner mest i landet der. Jeg bor i bartebyen.

Endret av Granca
Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Brekke ligger ved deg... Regner mest i landet der. Jeg bor i bartebyen.

Måtte google nå....Om det er samme brekke så ligger det ganske langt unna meg...Sånn ca 1 tredjedel til deg. Eller nærmere. 
Stemmer dette? Brekke er en bygd i Gulen kommune. Her finnes barnehage, barne og ungdomsskole, bank og landhandel.

Fylkesvei 1 gr gjennom bygda.

Er det der?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...