Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, keizersoze said:

Nice to see you, to see you nice :) Nei er vel ikke nattevakt. selv om jeg følger med på am.fotball, og litt på hva de maser om valget...Du da fawk?

 

Skal halvveis døgne for å være ladd og klar til valgnatt i morgen. Har et par filmer klare til avspilling fra og med rundt kl. 03:00. Hvilket lag holder du med i amerikansk fotball? Vet du holder med Brann og Liverpool ellers. Personlig ser jeg bare Super Bowl.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (1 minutt siden):

Skal halvveis døgne for å være ladd og klar til valgnatt i morgen. Har et par filmer klare til avspilling fra og med rundt kl. 03:00. Hvilket lag holder du med i amerikansk fotball? Vet du holder med Brann og Liverpool ellers. Personlig ser jeg bare Super Bowl.

Høres ut som du har en god plan.. ca som min. Skal være våken, så når klokken nærmer seg 20 00, stikker jeg å kjøper meg en 6-pack. og er klar. Stilig at vgd er åpent.. Her føler jeg det er ufint å slenge politikk...

Hva filmer da? Kanskje jeg kan fortelle deg hvordan de går, så du slipper å se de om de er dårlig ;)

Hadde noe greier gående med en dame fra Ohio med aner fra Pennsylvania, så da ble det Steelers på meg. Ikke det verste laget å holde med for tiden, uten at akkurat det spiller noen rolle egentlig. Du vet jo jeg holder med Brann.....

Du gidder nå å se superbowl, så litt må du jo gidde? Du skulle sett kampen hin dagen...Var uavgjort , ballen skiftet side flere ganger på overtid. De skulle score fieldgoal og trenerne stoppet  akkurat før skuddet gikk, de forsøkte igjen, da bommet han... Balen gikk over til andre laget og så tapte de...

Dævelen dette ble en lang melding... Har du det bra?

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, keizersoze said:

Høres ut som du har en god plan.. ca som min. Skal være våken, så når klokken nærmer seg 20 00, stikker jeg å kjøper meg en 6-pack. og er klar. Stilig at vgd er åpent.. Her føler jeg det er ufint å slenge politikk...

Hva filmer da? Kanskje jeg kan fortelle deg hvordan de går, så du slipper å se de om de er dårlig ;)

Hadde noe greier gående med en dame fra Ohio med aner fra Pennsylvania, så da ble det Steelers på meg. Ikke det verste laget å holde med for tiden, uten at akkurat det spiller noen rolle egentlig. Du vet jo jeg holder med Brann.....

Du gidder nå å se superbowl, så litt må du jo gidde? Du skulle sett kampen hin dagen...Var uavgjort , ballen skiftet side flere ganger på overtid. De skulle score fieldgoal og trenerne stoppet  akkurat før skuddet gikk, de forsøkte igjen, da bommet han... Balen gikk over til andre laget og så tapte de...

Dævelen dette ble en lang melding... Har du det bra?

 

 

Jeg har det alltid bra. Tuller og tøyser litt på diverse forum. Skal innrømme at jeg har to sobril i blodet, og blir litt mer omgjengelig da. Planen var i utgangspunktet å trappe ned, men hentet en pakke med 49 stk. på apoteket i går.

Filmene blir Biutiful og Boogie Nights. Kan absolutt se mer amerikansk fotball, men var mer inne i det før. Husker for eksempel Tomlinson, han var god. Kan reglene og liker intensiteten i spillet.

Lenke til kommentar

 vi er the sobril brothers..(kanskje ikke like kul som the bluesr b).De sitter jo lenge i. Vel sporbart ihvertfall..Men tok en i formiddag. Så den teller.

Ikke hørt om den første, men boogie nights er jo kjent da. Vel det er jo gjerne begge...Ser du om igjen filmer du liker?

Ja det er bare synes jeg, kjedelig med pausene. En kamp som egentlig har en klokke på 60 minutter, den kan bli 4 timer. Jeg liker ikke reklame. 

Superbowl eller ikke.. Litt synd en ikke kan velge hvilke kamper en vet er god. Noen lag må en bare følge 

Plager jeg deg i filmen nå?

Lenke til kommentar

Nei, skal sette på Biutiful straks. Kan være med på at vi er "The Sobril Brothers" - har en fin klang.

2 minutes ago, keizersoze said:

 vi er the sobril brothers..(kanskje ikke like kul som the bluesr b).De sitter jo lenge i. Vel sporbart ihvertfall..Men tok en i formiddag. Så den teller.

Ikke hørt om den første, men boogie nights er jo kjent da. Vel det er jo gjerne begge...Ser du om igjen filmer du liker?

Ja det er bare synes jeg, kjedelig med pausene. En kamp som egentlig har en klokke på 60 minutter, den kan bli 4 timer. Jeg liker ikke reklame. 

Superbowl eller ikke.. Litt synd en ikke kan velge hvilke kamper en vet er god. Noen lag må en bare følge 

Plager jeg deg i filmen nå?

Nå ble det surr med siteringen her, føler meg litt smårusa.. Ønsker deg en fin natt og god helse :grin:

Lenke til kommentar
Granca skrev (2 minutter siden):

Vil jo til syden. Blir ikke det samme å se charterfeber. Mye kjøtthuer i trump-tråden, ser jeg... Bra du plager dem.

Er det litt tregt her av og til? Tenker på om jeg ser det er svart og slikt....Det minker faktisk på kjøtthoder i trumptråden.. Tror de har bange anelser.. Håper det medfører riktighet at de bør ha det

Ikke Granca.. Hva er du da.. Bleikanorska?

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Ja, men jeg ligger i badekaret og ser tv-serie. Ray Donovan. Sesong 6, ep 2. Herlig start. Det er dette moderne flaggermus gjør nå.

Vel ok. Rett skal være rett. Ikke mye lyd jeg har hørt fra gammeldagse tradisjonelle flaggermus heller.

Hva skjer da.. Noe stress som ordnes?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...