Granca Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Her er de Dyktighetsfull sangerinne, ja. Litt Debbie Harry-stemme. Ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Hjælp!! Kvinnen lurer i bakgrunnen? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Kvinnen lurer i bakgrunnen? Så herlig ambfrekt fra Dem! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Litt Debbie Harry-stemme. Ikke noe galt i det. Blondie liker jeg -av det jeg har hørt da.... 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Kvinnen lurer i bakgrunnen? Nei, ikke idag! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Blondie liker jeg -av det jeg har hørt da.... Parallel Lines eies på vinyl. Fantastico! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 (endret) Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Nei, ikke idag! Den er god! Bruce Springsteen nå - har av en eller annen grunn ikke så stor sans for den karen Endret 1. november 2020 av dengelgen 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Av alle artister mener jeg Michael Jackson er den mest oppskrytte. Brannfakkel? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): ikke så stor sans for den karen Liker Jersey Girl og The River. Resten kan du få billig. Sammen med ALT av U2. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Det er mye rart jeg kan høre på, men Bruce Springsteen står nok ikke først i køen .. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Av alle artister mener jeg Michael Jackson er den mest oppskrytte. Brannfakkel? Ikke her i gården,da han døde, ble det spilt en del av han på radioen -og jeg husket hvordan han aiet og oiet seg gjennom sangene -ikke et savn akkurat.... 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Liker Jersey Girl og The River. Resten kan du få billig. Sammen med ALT av U2. The River er fin ja, U2 likte broren min før (albumet Boy, var det debuten kanskje?) men det er mye av det samme og Bono tror han er Gud Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Det er mye rart jeg kan høre på, men Bruce Springsteen står nok ikke først i køen .. Flott, storebror! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Ikke her i gården,da han døde, ble det spilt en del av han på radioen -og jeg husket hvordan han aiet og oiet seg gjennom sangene -ikke et savn akkurat.... Falsettstønning er ikke så veldig fint... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Falsettstønning er ikke så veldig fint... Du kan så si -kanskje han hadde fått mange spark i bjellene? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Liker vel to sanger sunget av MJ. Ben og I'll be there. Resten er kanalskiftere. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 dengelgen skrev (5 minutter siden): Bono tror han er Gud Bare fordi han slipper å betale skatt? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 5 600 til vi når igjen "Mini-anmeldelse av den siste filmen du så" Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Bare fordi han slipper å betale skatt? Noe slikt ja Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Beklager at jeg ble litt distrahert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg