Stormoen33 Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 dengelgen skrev (10 minutter siden): Er dere edru? Jau, men sjølsakt, eg balanserar nu på ei snor på den tørkestativ. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er der sandhed i de rykte om at De enda haer 17 - sytten - eksamener til fra nuh til 2. juledag? Jau, Men sjøllsakt. Alla sammen handler om Flo (Jostein) og fjære. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): kartlagt endel Jeg fikk forresten i oppdrag å kartlegge dette. Men jeg surret det til og kartla den nordlige delen av Østesjøvannet i stedet. Eg er et surrehue, og må beklage detter på det nest sterkeste. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Jeg fikk forresten i oppdrag å kartlegge dette. Men jeg surret det til og kartla den nordlige delen av Østesjøvannet i stedet. Eg er et surrehue, og må beklage detter på det nest sterkeste. Du hadde vel heller ikke på deg Rednings vest? Eg skl rulla deg i tjære og Fjære 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Flo (Jostein) Sheffield United-legenden! Ei jeg kjenner havnet på fanget til godeste Jostein da han spilte i Sogndal og hun spurte hva han het "Vait du ikkje kem eg e eller? Ydmyk type altså.... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 (endret) dengelgen skrev (1 minutt siden): Sheffield United-legenden! Ei jeg kjenner havnet på fanget til godeste Jostein da han spilte i Sogndal og hun spurte hva han het "Vait du ikkje kem eg e eller? Ydmyk type altså.... Utrolig, Kan for øvrig melde at søsteren min var svært betatt av denne rakkeren. Endret 30. oktober 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Du hadde vel heller ikke på deg Rednings vest? Eg skl rulla deg i tjære og Fjære Jeg fryktet at jeg var blivet observert. Det var som sjutton - 17! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Sheffield United-legenden! Ei jeg kjenner havnet på fanget til godeste Jostein da han spilte i Sogndal og hun spurte hva han het "Vait du ikkje kem eg e eller? Ydmyk type altså.... Du skulle sett dama hans når han spilte i Molde, ay caramba ... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Går ikke og legger meg før jeg har nådd 2000. I natt er det all in. Trusene av og lar det stå til. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Eg Eg prøver nuh egenhendigt aa knuffe Demmer over det magiske 2K-grænse under vann. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): var svært betatt av denne rakkeren Heter hun Trine Grung? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Eg prøver nuh egenhendigt aa knuffe Demmer over det magiske 2K-grænse under vann. Utroligt, Køyre Dem motor boat? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Går ikke og legger meg før jeg har nådd 2000. I natt er det all in. Trusene av og lar det stå til. Denner kom mens eg skrivde! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Heter hun Trine Grung? Det er korrekt Nu kommer et vanvittig avsløring her; mitt navn er Torgeir Grung. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Denner kom mens eg skrivde! Utroligt, Eg lete meg Imponera 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Går ikke og legger meg før jeg har nådd 2000. I natt er det all in. Trusene av og lar det stå til. Jau, eg har en beskjed til dekkan. Og det er at med jenter må eie fitta vår: https://www.vg.no/rampelys/i/vAAnpw/iselin-guttormsen-om-underlivskam-vi-jenter-maa-eie-fitta-vaar Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Det er korrekt Nu kommer et vanvittig avsløring her; mitt navn er Torgeir Grung. Sjokkerende og rystende avsløringer i thread! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Utroligt, Køyre Dem motor boat? Jau, men eg er naturlig nok redd for å skremme alle pollux-polluxane ved Østensjøvannet. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Jau, eg har en beskjed til dekkan. Og det er at med jenter må eie fitta vår: https://www.vg.no/rampelys/i/vAAnpw/iselin-guttormsen-om-underlivskam-vi-jenter-maa-eie-fitta-vaar Eg kjem nu med ein utrolig Opplysning; Eg har Patent på mi eige fitte 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg