Deila Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Leggetid, good night! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 (endret) dengelgen skrev (2 minutter siden): Mye usikkert ja -men jeg tar det med ro og er ikke så bekymret. Men tar tiltakene på alvor selvsagt, bruker munnbind i morgen som sagt Jeg er ikke redd for viruset jeg heller, og vet at jeg hadde tålt en runde med det selv. Jeg er mer bekymret for å smitte andre som kanskje ikke tåler det. Derfor tas det på alvor. . Endret 29. oktober 2020 av Deila Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 (endret) Stormoen er søt når han er sinna. Jeg bare tuller. Selvfølgelig skal vi tenke på besteforeldre osv. God natt herfra også. Opp om 6 timer. *vinke vinke* Endret 29. oktober 2020 av Mr Fawk Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): good night! Nattinatt,Deila Sender med en liten fristelse i natt også: 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Jeg bare tuller. Saklig! Mr Fawk skrev (2 minutter siden): God natt herfra oxo *vinke vinke* Nattinatt, Mr.Fawk! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Har lille Yiddo sovnet også? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Okei, så tuller jeg ikke. Holder meg inne hvis jeg får en ny positiv test, går ikke rundt og hoster på folk hvis jeg er syk. Men jeg går ikke rundt i Fredrikstad sentrum i morgen med munnbind. Tar bussen som vanlig, jobber på gården som vanlig, liten tur innom butikken som vanlig. Ingen grunn til å freake ut. Men nå bor jeg i en av de tryggeste byene i Norge også. Ikke la corona komme inn i tankegangen og hjernen din. Jeg gjorde det selv rundt påsketider og det skapte bare dritt. Lev livet. God natt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Mr Fawk skrev (7 minutter siden): Stormoen er søt når han er sinna Har vel mer med å få hodet ut av ræva og innse fakta. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Just now, Stormoen33 said: Har vel mer med å få hodet ut av ræva og innse fakta. Ja, få hodet ut av ræva di. Lurt det. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Mr Fawk skrev (3 minutter siden): Ja, få hodet ut av ræva di. Lurt det. Innse fakta er det som var viktig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 (endret) Mr Fawk skrev (7 minutter siden): munnbind Det er påbud om det her i byen, god natt! Endret 29. oktober 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Makan til usaklig og uvitende ræl. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Innse fakta er det som var viktig. Nei, det viktige er at du får hodet ut av ræva di og legger det ned på puta. Nå er det leggetid for deg også. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Nei, det viktige er at du får hodet ut av ræva di og legger det ned på puta. Nå er det leggetid for deg også. Det er ikke viktig å innse fakta om covid-19? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): God natt deng. Nattinatt, Moen Jessica lokker og lurer! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (1 time siden): Makan til usaklig og uvitende ræl. Forventer vel ikke annet fra sånne folk...? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Deila skrev (1 time siden): bikkja med munnbind Herregud, nå må jeg si det har gått for langt! Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 SirOwen skrev (7 timer siden): Det er vel foreløpig bare påbudt hvis man ikke kan holde 1 meters avstand. Nesten ingen som bruker det på butikkene her, foreløpig. Litt sykt at dere ikke er pålagt munnbind på jobb egentlig. Ikke bare dere, men butikker generelt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 lsklars skrev (8 timer siden): men butikker generelt. Da jeg var i Nord-Norge i sommer stod det ved inngangen hvor mange personer som kunne oppholde seg der samtidig. Har ikke sett noe til det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg