Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Tror fort det blir lockdown i storbyene og ved lokale utbrudd ja.

Vaksinen kommer til Europa i april 2021. Så må det produseres nok og folk må vaksineres. Det vil nok ta tid. Var snakk om 50 millioner doser i måneden, men nå er det ganske mange mennesker i Europa også.. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (Akkurat nå):

Det er sant. Svineinfluensavaksinen lagde mye dritt for mange. Revmatisme og ME. Helt jævlig. Mange som saksøkte i etterkant. I hvert fall se an coronavaksinen før dere tar den selv. Kommer den på våren 2021, vent i hvert fall til høsten med å ta den. Bare et tips.

Den er grei, Alex Jones

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (3 minutter siden):

Det er som å få en influensa. Hva er dere så redd for?

Jeg er ikke redd for noe jeg, men jeg har små barn og en gammel mor. Akkurat nå er dattera mi på to og et halvt år hjemme fra barnehagen siden hun er forkjølet. Sikkert ikke noe alvorlig, men slik er nå smittevernreglene da. Så den Trump-retorikken kan du stappe et visst sted Ale. Vi har sterk smitteøkning i Norge nå, ta det for f... på alvor!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men skal sies at jeg neppe løper ned legekontoret for å få en sånn vaksine jeg heller. Jeg er ung og frisk og rask. Det er mange andre som trenger den først og som vil bli prioritert. Ikke sikkert jeg tar den i 2021 en gang. 

Vi aner jo heller ikke hvordan vaksinen vil fungere enda. Om den beskytter mot å bli smittet, eller om den fungerer så man ikke smitter andre osv.. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

Men skal sies at jeg neppe løper ned legekontoret for å få en sånn vaksine jeg heller. Jeg er ung og frisk og rask. Det er mange andre som trenger den først og som vil bli prioritert. Ikke sikkert jeg tar den i 2021 en gang. 

Vi aner jo heller ikke hvordan vaksinen vil fungere enda. Om den beskytter mot å bli smittet, eller om den fungerer så man ikke smitter andre osv.. 

Mye usikkert ja -men jeg tar det med ro og er ikke så bekymret. Men tar tiltakene på alvor selvsagt, bruker munnbind i morgen som sagt
 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...