Deila Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 (endret) SirOwen skrev (3 minutter siden): Cola Lemon er jo egentlig Cola Urin. P-max Lime også. Lurer egentlig på om det produseres ved at Hanner Yiddo urinerer oppi flaskene før det kjøres ut i butikkene. Endret 28. oktober 2020 av Deila Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2020 1 minute ago, Deila said: Lurer egentlig på om det produseres ved at Hanner Yiddo urinerer oppi flaskene før det kjøres ut i butikkene. Ikke noe å lure på, Hanner Yiddo bruker selvprodusert materiale, samt noe importert fra Hanner Mou. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 (endret) Eg bekrefter sjølvsakt. Det Deila og Owen skriver stemmer på Poteten. Endret 28. oktober 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Drikker nå vann fra springen -må nok på butikken for å bunkre litt i morgen. Med munnbind selvsagt... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Med munnbind selvsagt... Gikk du for tøy-munnbind eller sånne engangs? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Hadde 50 munnbind eg ikkje visste ka eg skulle gjera med i går. Lagde meg nye Nikkers. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Gikk du for tøy-munnbind eller sånne engangs? Har 50 stk engangs Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Hadde 50 munnbind eg ikkje visste ka eg skulle gjera med i går. Lagde meg nye Nikkers. Jau, men sjølsakt, den blei nok fin? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2020 Just now, Yiddo10 said: Nikkers Meiner du Snickers? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Har 50 stk engangs Samme her. Vet ikke hva de koster nå, men når jeg kjøpte en sånn pakke kostet det 400 kr!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Samme her. Vet ikke hva de koster nå, men når jeg kjøpte en sånn pakke kostet det 400 kr!!!!!!!!!! 400 kr på apoteket -kjøpte på mandag -tiltakene (her i byen) kom på tirsdag Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jau, men sjølsakt, den blei nok fin? Jau, min mor var innom i dag og tårene rant da henner fikk sjå Underverken. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Meiner du Snickers? Den så eg aldeles ikkje koma, men fiffig. Meget fiffig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): tårene rant da henner fikk sjå Underverken. Rørende historie! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 (endret) dengelgen skrev (2 minutter siden): 400 kr på apoteket -kjøpte på mandag -tiltakene (her i byen) kom på tirsdag Det har vært påbudt i kollektivtrafikken i Oslo en stund nå. Eneste er at jeg tror jeg har tatt kollektivt 1 gang etter at tiltakene kom. Har jo null behov for det når jeg bor sentralt og all undervisning foregår hjemme, mens på jobb har jeg hjemmekontor. Eneste gangen jeg er ute av døren er for å gå på butikken eller trene. Men nå må vi begynne å bruke det på butikken også, så da blir det oftere. Endret 28. oktober 2020 av Deila Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): 400 kr på apoteket -kjøpte på mandag -tiltakene (her i byen) kom på tirsdag Mamma har kjøpt herfra et par ganger: https://www.munnbindtilalle.no Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Men nå må vi begynne å bruke det på butikken også, så da blir det oftere. Kan du ikke ha slike svarte og med solbriller og hettegenser med hette oppe som Alan Walker? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): har kjøpt herfra et par ganger: Det var en annen pris ja! For se om jeg bruker alle 50 eller hvordan det går med smitten generelt Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Det var en annen pris ja! For se om jeg bruker alle 50 eller hvordan det går med smitten generelt Jepp, samme her. Ser for meg at man dessverre må holde ut en stund til, men får jobbe lite om dagen, og tar nesten ikke kollektivt, så da blir det vel stort sett på butikken jeg må ta på meg nå. Gidder folk å følge sunn fornuft litt igjen, så kanskje man kan feire normal jul også. Bare biblioteket er åpent, så kan dem få fyre opp og innføre så mange tiltak dem vil. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Kan du ikke ha slike svarte og med solbriller og hettegenser med hette oppe som Alan Walker? Eller en slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg