Stormoen33 Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Den heimelaga pizza? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 406 er gårsdagens tall, eg gjentar, 406. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Skal avlevere nå. Tilbake om 15 min. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2020 Spiser halsbåndssukkertøy. Ja, jeg er 4 år. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Den heimelaga pizza? Er nok tildels skyld i blafringen i kveld ja. Blir ikke bedre med dette brettet jeg har med cola uten sukker heller. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Jau, Da kan eg informera om at eg har øpne alle Dem Coca Cola til Deila og urinerede i samtlige. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Spiser halsbåndssukkertøy. Ja, jeg er 4 år. Merker du er over middels glad i sukker ja, men har man lyst har man lov. For min del blir jeg bare mindre og mindre glad i sukkertøy og godteri. Var mer spennende når jeg var barn. Det som har tatt over for min del er mat og at det må ha skikkelig smak. Blitt opptatt av å prøve å gi maten man lager mer smak. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2020 1 minute ago, Deila said: Merker du er over middels glad i sukker ja, men har man lyst har man lov. For min del blir jeg bare mindre og mindre glad i sukkertøy og godteri. Var mer spennende når jeg var barn. Det som har tatt over for min del er mat og at det må ha skikkelig smak. Blitt opptatt av å prøve å gi maten man lager mer smak. Handler mer om at jeg nesten "må" ha noe å gumle på når jeg ser på film eller serier, det hever på en måte opplevelsen. Har samme preferanse når det gjelder mat, den må smake mye! Hvis jeg skal spise noe, så skal det være godt og ha mye smak. Er det feks bare tilgjengelig brødskive med svett gulost, så står jeg heller over til jeg får tak i noe skikkelig. Har inntrykk av at mange nordmenn spiser tørre matpakker bare for å stappe i seg noe. Det funker ikke for meg, det må være noe godt og smakfullt. Svenskene har jo varm lunsj, der har vi mye å lære. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Merker du er over middels glad i sukker ja, men har man lyst har man lov. For min del blir jeg bare mindre og mindre glad i sukkertøy og godteri. Var mer spennende når jeg var barn. Det som har tatt over for min del er mat og at det må ha skikkelig smak. Blitt opptatt av å prøve å gi maten man lager mer smak. Ja, men det er bra Deila. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Tre dager uten snus. Lite sug/lyst på det egentlig, men tar meg selv i å tenke på snus i forskjellige situasjoner. Kontroll hittil i prosessen: 10/10. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Tre dager uten snus. Lite sug/lyst på det egentlig, men tar meg selv i å tenke på snus i forskjellige situasjoner. Kontroll hittil i prosessen: 10/10. Eg urinerede i din snusboks i aftens. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Kontroll hittil i prosessen: 10/10. 👍 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Skal Hanner Deila ikkje ha ei cola til? 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Eg urinerede i din snusboks i aftens. De er nu litt av ein Urinspeloppmakar. Det må eg seie. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Kontroll hittil i prosessen: 10/10. Meeeeget flott, Yiddo! Jeg snuser nå dobbelt så mye -så jeg tar din "kvote" også! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Skal Hanner Deila ikkje ha ei cola til? Gjør meg ingenting med litt urin i colaen. Gir ekstra smak.. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2020 Cola Lemon er jo egentlig Cola Urin. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Meeeeget flott, Yiddo! Jeg snuser nå dobbelt så mye -så jeg tar din "kvote" også! Utroligt. Da er det for øvrig bare én drøy uke til første eksamen er levert. Neste torsdag før klokken bikker fredag, så sitter eg der og urinerer av stolthet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Kan dere ta dette i urintråden? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 28. oktober 2020 Del Skrevet 28. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Kan dere ta dette i urintråden? Der pipler det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg