Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Spiser halsbåndssukkertøy.

Ja, jeg er 4 år.

Merker du er over middels glad i sukker ja, men har man lyst har man lov. For min del blir jeg bare mindre og mindre glad i sukkertøy og godteri. Var mer spennende når jeg var barn. Det som har tatt over for min del er mat og at det må ha skikkelig smak. Blitt opptatt av å prøve å gi maten man lager mer smak. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Deila said:

Merker du er over middels glad i sukker ja, men har man lyst har man lov. For min del blir jeg bare mindre og mindre glad i sukkertøy og godteri. Var mer spennende når jeg var barn. Det som har tatt over for min del er mat og at det må ha skikkelig smak. Blitt opptatt av å prøve å gi maten man lager mer smak. 

Handler mer om at jeg nesten "må" ha noe å gumle på når jeg ser på film eller serier, det hever på en måte opplevelsen. Har samme preferanse når det gjelder mat, den må smake mye! Hvis jeg skal spise noe, så skal det være godt og ha mye smak. Er det feks bare tilgjengelig brødskive med svett gulost, så står jeg heller over til jeg får tak i noe skikkelig. Har inntrykk av at mange nordmenn spiser tørre matpakker bare for å stappe i seg noe. Det funker ikke for meg, det må være noe godt og smakfullt.

Svenskene har jo varm lunsj, der har vi mye å lære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Deila skrev (3 minutter siden):

Merker du er over middels glad i sukker ja, men har man lyst har man lov. For min del blir jeg bare mindre og mindre glad i sukkertøy og godteri. Var mer spennende når jeg var barn. Det som har tatt over for min del er mat og at det må ha skikkelig smak. Blitt opptatt av å prøve å gi maten man lager mer smak. 

Ja, men det er bra Deila.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...