Deila Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Ble mye eksperimentering med mat da jeg først flyttet for meg selv -det meste var ikke så vellykket. Ta-alt-du-har-i-kjøleskapet-og-sleng-det-i-en-stekepanne funket dårlig Pytt i panne? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2020 8 minutes ago, Deila said: Hamburgerdressing på pizzaen. Var ikke så verst faktisk. Kommer litt an på hvilken hamburgerdressing det dreier seg om. Enkelte smaker jo opptinte torskegjeller. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Pytt i panne? Hadde det vært det så.... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): opptinte torskegjeller Nam`? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 (endret) SirOwen skrev (4 minutter siden): Kommer litt an på hvilken hamburgerdressing det dreier seg om. Enkelte smaker jo opptinte torskegjeller. Ikke akkurat overrasket over at du har en eller annen sær greie vedrørende hamburgerdressing også. Endret 25. oktober 2020 av Deila Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Mr Fawk skrev (6 minutter siden): Se og nyt: Uvanlig positiv han i grønn genser ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Nam`? Ikke akkurat. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2020 3 minutes ago, Deila said: Ikke akkurat overrasket av at du har en eller annen sær greie vedrørende hamburgerdressing også. Det er vel bittelitt særere å tro at alle hamburgerdressinger smaker godt. Husker ikke merket (var ikke billigmerke), men den jeg kjøpte forrige gang på Coop gikk i søpla etter noen få dager. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Om man skal lage fiskekraft må man fjerne gjellene, blir bitter kraft ellers ... 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Det er vel bittelitt særere å tro at alle hamburgerdressinger smaker godt. Husker ikke merket (var ikke billigmerke), men den jeg kjøpte forrige gang på Coop gikk i søpla etter noen få dager. Jepp, noen er for søte. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Om man skal lage fiskekraft må man fjerne gjellene, blir bitter kraft ellers ... Dette synes jeg var innsiktsfullt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Det er vel bittelitt særere å tro at alle hamburgerdressinger smaker godt. Husker ikke merket (var ikke billigmerke), men den jeg kjøpte forrige gang på Coop gikk i søpla etter noen få dager. Har ikke peiling på merke, bare så at det sto hamburgerdressing i kjøleskapet og bestemte meg for å teste. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 DT begynner å fyre seg opp rundt 03:40 😂 Vi må slå dem neste helg, da er vi ett poeng foran arse med en kamp mindre spilt. Da kommer han til å TILTE Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Har ikke peiling på merke, bare så at det sto hamburgerdressing i kjøleskapet og bestemte meg for å teste. Du er modig, Deila! 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Du er modig, Deila! Takk! Følte meg veldig vågal. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Har det vært stor trafikk mens jeg var borte? Har lest litt men ser ikke ut som det "kokte" akkurat..... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 (endret) dengelgen skrev (5 minutter siden): Har det vært stor trafikk mens jeg var borte? Har lest litt men ser ikke ut som det "kokte" akkurat..... Jeg har ikke vært spesielt aktiv i helgen på noen av stedene før i dag i hvert fall. Så vet egentlig ikke(?) Du har jo ikke vært borte så lenge, Deng! Endret 25. oktober 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke vært spesielt aktiv i helgen på noen av stedene før i dag i hvert fall. Den er grei -så ikke ditt innlegg nr 40 000 på den andre siden, gjorde du noe spesielt? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 dengelgen skrev (7 minutter siden): Har det vært stor trafikk mens jeg var borte? Har lest litt men ser ikke ut som det "kokte" akkurat..... Jeg måtte svinge pisken i en tråd i går i hvert fall ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg