Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Just now, Stormoen33 said:

Uansett hva han gjør eller ikke, syns jeg dette er litt ufint SirOwen, du kan bedre en dette.

Tja, tjo, kanskje, men egentlig ikke. Vedkommende er jo kjent for notorisk ansvarsfraskrivelse, og i og med at dette også gjelder en god del andre i den evigvarende vektdebatten, synes jeg det er greit å kalle en spade for en spade. Ihvertfall her inne midt på natta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Det er kun meg selv som har skylda  - ikke Haribo/McD eller Coca Cola for å ta noen , akkurat som Presley hadde skylda i sin egen undergang........

(dog Parker var en grådig jævel)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Radovan skrev (3 minutter siden):

Det er kun meg selv som har skylda  - ikke Haribo/McD eller Coca Cola for å ta noen , akkurat som Presley hadde skylda i sin egen undergang........

(dog Parker var en grådig jævel)

Ja, men det er fint at du ser at du har en utfordring. Da kan du jobbe mot et mål, og finne en løsning på det :)

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (4 minutter siden):

Tja, tjo, kanskje, men egentlig ikke. Vedkommende er jo kjent for notorisk ansvarsfraskrivelse, og i og med at dette også gjelder en god del andre i den evigvarende vektdebatten, synes jeg det er greit å kalle en spade for en spade. Ihvertfall her inne midt på natta.

Det er du i din fulle rett til, har ikke tenkt å si noe mer om det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Folkens, persondiskusjonen slutter her

Radovan skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor skal denne Foss diktere mht rabatt på smågodt , de fleste vil jeg tro klarer å takle det

Jeg kjøper gotteri om det er aldri så dyrt

Godt spørsmål, kanskje fordi han har valgt å være en som er åpen om utfordringen? Det er ikke så alt for mange som faktisk tar opp denne debatten, og som åpent innrømmer at de også sliter til dels. 

Personlig er jeg faktisk for at det skal være sånn mtp. pris. Jeg merker at det stopper meg fra å kjøpe ting fordi jeg merker det på lommeboka. Jeg er veldig impulsiv til tider selv. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Problemet er ikke bare gotteri , det er sukker i så mye rart , f.eks baguettene som jeg kjøper til halv pris......alle monner drar dessverre

Juice , likeså......har kutta ned på meieriprodukter melk/ost , pizza uten ost er helt utenkelig for meg , da kan jeg like gjerne slutte spise pizza !

Lenke til kommentar
1 minute ago, Radovan said:

Problemet er ikke bare gotteri , det er sukker i så mye rart , f.eks baguettene som jeg kjøper til halv pris......alle monner drar dessverre

Juice , likeså......har kutta ned på meieriprodukter melk/ost , pizza uten ost er helt utenkelig for meg , da kan jeg like gjerne slutte spise pizza !

Tips:

- gjør som meg og gå tur hver ukedag på morgenen

- lag mat selv og ikke kjøp det ute

- spis variert og fyll halve tallerken med grønt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Radovan skrev (5 minutter siden):

Problemet er ikke bare gotteri , det er sukker i så mye rart , f.eks baguettene som jeg kjøper til halv pris......alle monner drar dessverre

Juice , likeså......har kutta ned på meieriprodukter melk/ost , pizza uten ost er helt utenkelig for meg , da kan jeg like gjerne slutte spise pizza !

Ja, men det handler ikke nødvendigvis hva som inneholder sukker, men hvilken mengde man inntar. Så hvis jeg kjøper f.eks en brus, så vil det inneholde langt mer sukker i den kontra det brødet du nevner. 

Det samme med maten, det handler om hvor mye og hvor ofte man spiser det som er usunt. 

Jeg velger ofte helt idiotiske ting å spise, så jeg klandrer deg ikke for matveien, men det å være bevist på valgene man tar, det er faktisk det viktigste. 

Du trenger ikke slutte å spise pizza, du kan velge å spise det litt mer sjeldent. Du kan f.eks velge å lage det en gang hver annen uke f.eks. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...