Stormoen33 Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Det kan stemme -forøvrig veldig lite plommer denne sesongen Jeg vet det, snøen tok blomstene. Trist. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 (endret) Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Man kan altså velge om man vil ha beina utslått eller ikke? Servomotorer veier jo litt ja. Det stemmer ja, du trykker på en knapp for å slå ut beina, så kan du regulere hvor langt ut du ønsker å slå ut beina og om du ønsker å sitte eller ligge osv. Han har jo sin egen etasje i huset med kontor og TV-rom osv, så var jo ikke så dumt med en sånn på TV-rommet da. Men det var noe drit å skulle bære den opp en trapp osv. Endret 22. oktober 2020 av Deila Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Det stemmer ja, du trykker på en knapp for å slå ut beina, så kan du regulere hvor langt ut du ønsker å slå ut beina og om du ønsker å sitte eller ligge osv. Hvorfor skulle man ønske å sitte når man kan ligge?? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Det stemmer ja, du trykker på en knapp for å slå ut beina, så kan du regulere hvor langt ut du ønsker å slå ut beina og om du ønsker å sitte eller ligge osv. Hvor mange hestekrefter hadde denne motoren? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2020 Plommer er undervurdert. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Mr Fawk skrev (8 minutter siden): Holy shit som jeg gleder meg til Trump vinner valget - igjen! Vil du mene dette også når Proud Boys bevæpnet med angrepsrifler og andre militante grupper bevæpnet likedan møter opp utenfor valglokaler for å skremme dem som vil stemme noe annet enn Trump? Om ja, da har du ikke mye moral Ale. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Tror jeg finner på noe annet jeg..... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2020 Lol, ser at Finn.no nå blokkerer bilannonser hvis man kjører adblock. Javel, Finn, takk for meg som kunde, adjø. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Ja. Du tror ikke på et fritt demokrati? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Stormoen33 skrev (11 minutter siden): Hvorfor skulle man ønske å sitte når man kan ligge?? Godt spørsmål, men sikkert greit å bytte på litt om man sitter der såpass mye og ser på film og serier osv. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 dengelgen skrev (12 minutter siden): Hvor mange hestekrefter hadde denne motoren? Sytten hestekrefter. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Godt spørsmål, men sikkert greit å bytte på litt om man sitter der såpass mye og ser på film og serier osv. Ser den, fort å sovne om man ligger og ser på film si. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2020 Nu skal eg teste den nye sukkerfrie julebrusen til Coop. Spanandes! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Regner med at du kommer tilbake med en rant Owen ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Regner med at du kommer tilbake med en rant Owen ... Et øyeblikk.. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Drakk juleøl forrige helg. Det må være lov før desember. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Ta tak i partneren din, kom dere ut på dansegulvet og hengi dere til hverandre: Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. oktober 2020 Del Skrevet 22. oktober 2020 Juleøl drikker jeg gjerne i juni eller noe fordi det plutselig dukker opp en som har stått i kjøleskapet eller boden i evigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg