Deila Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hei hei Deila, ikke så bekymret lenger? Litt bedre nå. Fått laget en timeplan. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hva/hvem er dette? Det betyr egentlg et navn til krigen. Eller et annet evenement i dette tilfellet. TBone33 er vel opptatt? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Correctamundo. Har ikke sagt noe til hu her, enda. Må tenkte på det. Er vel en fordel å la det være. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Er vel en fordel å la det være. Ja, blir bare panisk styr. Det er jeg som henter ved i garasjen. Det blir nok slik i vinter også. Får håpe katta i nabolaget fikser biffen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Det betyr egentlg et navn til krigen. Eller et annet evenement i dette tilfellet. TBone33 er vel opptatt? Mye kodespråk her nå -skal du ikke være her i tråden på Seven Eleven? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 193 nye smittetilfeller av corona siste døgn. Synes det bare blir høyere og høyere både på antall smittede og innleggelser på sykehus. Kan bli en hissig vinter dette. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Det betyr egentlg et navn til krigen. Eller et annet evenement i dette tilfellet. TBone33 er vel opptatt? I see. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Ja, blir bare panisk styr. Det er jeg som henter ved i garasjen. Det blir nok slik i vinter også. Får håpe katta i nabolaget fikser biffen. Husker pappa fant masse muselort på hytta når vi ikke hadde vært der på en stund. Han sa ikke et ord til samboeren om det, fordi hun skulle komme opp litt senere. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Mye kodespråk her nå -skal du ikke være her i tråden på Seven Eleven? Jo. Men jeg kommer til å snakke om meg selv i tredje person etter hvert. Kanskje Børrebass? Er det opptatt? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Kan bli en hissig vinter dett Herregud så lei jeg er dette viruset! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): I see. Really? Jeg forstår det ikke helt selv enda. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Gode gamle ''Don Granc'' er foreløpig favoritt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Really? Jeg forstår det ikke helt selv enda. Øver du til Seven Eleven? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) dengelgen skrev (4 minutter siden): Herregud så lei jeg er dette viruset! Såså. Om alt går etter planen har vi en vaksine godkjent om 1 måneds tid.. Blir nok rullet ut i store kvanta på nyåret. Tror vi kan se slutten på det om 1 års tid. Om ikke annet så er nok folk vaksinert til at det ikke er like farlig lenger. Gjelder bare å komme seg gjennom vinteren. Endret 21. oktober 2020 av Deila Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Really? Jeg forstår det ikke helt selv enda. Jeg forsto hva du mente Granca. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) Granca skrev (1 minutt siden): Gode gamle ''Don Granc'' er foreløpig favoritt. Gå for den! Endret 21. oktober 2020 av Stormoen33 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Såså. Om alt går etter planen har vi en vaksine godkjent om 1 måneds tid.. Blir nok rullet ut i store kvanta på nyåret. Tror vi kan se slutten på det om 1 års tid. Om ikke annet så er nok folk vaksinert til at det ikke er like farlig lenger. Flott med litt trøst fra deg! 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) dengelgen skrev (2 minutter siden): Flott med litt trøst fra deg! Skulle bare mangle, du som er så omtenksom her inne og passer på oss. Fint at det kan gå litt begge veier vel. Endret 21. oktober 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Podcasten er ferdig -de endte opp med å fantasere om hva som skjer hvis du svelger en Airpod, virker den i tarmsystemet? Litt artig og kreativt! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): Øver du til Seven Eleven? Ikke akkurat nå, nei. Men forberedelsene må være i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg