SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Du/dere hører faktisk på slike stasjoner???????????????????????????????????????????????????? Litt motvillig, har ikke fått inn Nrk MP3 ennå på DAB'en, merkelig nok. For på de du refererer til kommer det jo reklame innimellom, hvilket er djevelens verk©™. Det slipper man på Nrk MP3, men programlederen der er jo til gjengjeld ekstremt døv.. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hører kun på NRK Vær, herlig repeterende ... Hører kun på Radio Olsen. Jahdda. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 2 minutes ago, TitanSable said: Må disse betale mer i TONO-avgift siden de tross alt spiller i stykker låter? Har noen fortalt deg at du besitter temmelig tørr humor? Passer bra på regnværsdager, da 🤪 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 2 minutes ago, SirOwen said: Opp til verdi 3000 kr, ja, deretter 299 kr. Amazon, som jeg egentlig ikke er noen fan av, tar mellom 0 og 50 kroner. Sikkert fordi gebyr skal kun dekke de faktiske utgiftene og de ikke betaler sine ansatte. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): men programlederen der er jo til gjengjeld ekstremt døv. Er ikke det en liten ulempe når man jobber i radio? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Granca skrev (2 minutter siden): Radio Midtskips Den har jeg ikke funnet enda. Det går i Radio Rock og P6 Rock. Sveiper innom P9 Retro, Vinyl, NRK P13 og Norsk på norsk. NRK Sport kjøres også. Endret 19. oktober 2020 av Tyttebærtryne Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 Just now, TitanSable said: og de ikke betaler sine ansatte. Snakker vi slavearbeid? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 Just now, dengelgen said: Er ikke det en liten ulempe når man jobber i radio? Vel, det er jo verre hvis lytteren er døv. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Just now, SirOwen said: Snakker vi slavearbeid? På Amazon så tror jeg ikke det er langt unna. Var vel en dokumentar for noen år siden der det var et av lagrene som trakk folk i lønn for toalettpauser. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 Just now, TitanSable said: der det var et av lagrene som trakk folk i lønn for toalettpauser. Da hadde jeg avlevert på kontorstolen i ren protest. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Sveiper innom P9 Retro, Vinyl, NRK P13 og Norsk på norsk. NRK Sport kjøres også. Bra det ikke er bare rock. Radio Nubbe med krabbefiske- og nubbenytt hadde vært noe. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Hører kun på Radio Olsen. Jahdda. Jan Olsen Kildevann & Company. Værsågod! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: P6 Rock. Sveiper innom P9 Retro Bruker disse også ved jevne mellomrom. 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 2 minutes ago, SirOwen said: Har noen fortalt deg at du besitter temmelig tørr humor? Nei. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Den har jeg ikke funnet enda. Det går i Radio Rock og P6 Rock. Sveiper innom P9 Retro, Vinyl, NRK P13 og Norsk på norsk. NRK Sport kjøres også. Her går det kun i P2 -all musikk hører jeg andre steder enn radioen som min egen samling, youtube og MTV 80's og 90's og Spotify Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jan Olsen Kildevann & Company. Værsågod! Underholdende type, det skal han ha. Men ikke kranglevoren. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 Just now, TitanSable said: Nei. Hmm, I find that a bit strange, to be honest. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 Just now, dengelgen said: Her går det kun i P2 Hva skjer på P2? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 2 minutes ago, SirOwen said: Da hadde jeg avlevert på kontorstolen i ren protest. Tror ikke det var så mange stoler på det lageret (for de ansatte). Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Radio Nubbe med krabbefiske- og nubbenytt hadde vært noe. Risikabelt. Jeg kunne jo kjørt av vegen i ren eufori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg