TitanSable Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 1 minute ago, dengelgen said: Hvordan går det i Halden? Hallois. "Går" hinter om at bevegelse er inne i bildet. I Halden står ting stort sett stille. Men går bra 😉 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): møkkalei hele covid-19 Får vel bare kjøpe seg en finca på Granca og dyrke sin egen mat. Tar du jobb som gartner? Du som har dette med frukt i Hardanger-blodet? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Living in a box med låten Living in a box fra albumet Living in a box Kreativ gjeng der altså..... Husker den, også siden NRK P1 har spilt den hver dag hele sommeren ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 3 minutes ago, TitanSable said: Har litt dårlige erfaringer med dem. Og dessuten så kjøper jeg en del fra utlandet og de er en av de som tar mest i fortollingsgebyr til private. Mistenker at de egentlig kun ønsker b2b. Mulig. Mener å huske at det var DHL som ble brukt da jeg handlet fra Liverpools supportershop sist, og hvis jeg ikke husker feil var det vel 275 kr i gebyr. Mener det er mindre enn det Posten tar. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Tar du jobb som gartner? Du som har dette med frukt i Hardanger-blodet? Har ikke "grønne fingre" jeg er jo ikke en alien heller! Tina Turner med Steamy windows nå -hun er en grisejente! 1 Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 3 minutes ago, SirOwen said: Mulig. Mener å huske at det var DHL som ble brukt da jeg handlet fra Liverpools supportershop sist, og hvis jeg ikke husker feil var det vel 275 kr i gebyr. Mener det er mindre enn det Posten tar. Kan hende de har blitt bedre enn sist gang jeg benyttet meg av dem. Posten tar 149 kroner. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Har ikke "grønne fingre" Ok. Jeg har det. Du kan speide etter daier. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 7 minutes ago, dengelgen said: Living in a box med låten Living in a box fra albumet Living in a box Kreativ gjeng der altså..... Skal vel ikke bruke akkurat det mot dem. Første låten på albumet "Black Sabbath" av gruppen "Black Sabbath" er jo... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Tina Turner Spyr når jeg hører nymiksen Turner/Kygo av What's love got to do with it. Ikke bare er låten jævlig i seg selv etter å ha hørt den en million ganger, men nymiksen er jævlig lik og spilles ihjel på P5 Hits og Topp 40. Spyr. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Skal vel ikke bruke akkurat det mot dem. Første låten på albumet "Black Sabbath" av gruppen "Black Sabbath" er jo... Et annet eksempel er Life...but how to live it Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Spyr. Mer plass til snacks da! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Spyr når jeg hører nymiksen Turner/Kygo av What's love got to do with it. Ikke bare er låten jævlig i seg selv etter å ha hørt den en million ganger, men nymiksen er jævlig lik og spilles ihjel på P5 Hits og Topp 40. Spyr. Kygo har brukt noen samples der jeg ikke skjønner bæret av ja, pluss den hamringen på "pianoet". Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): P5 Hits og Topp 40. Du/dere hører faktisk på slike stasjoner???????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 4 minutes ago, TitanSable said: Posten tar 149 kroner. Opp til verdi 3000 kr, ja, deretter 299 kr. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 1 minute ago, dengelgen said: Mer plass til snacks da! Herlig løsningsorientert der, Deng!! Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 2 minutes ago, SirOwen said: og spilles ihjel på P5 Hits og Topp 40 Må disse betale mer i TONO-avgift siden de tross alt spiller i stykker låter? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Du/dere hører faktisk på slike stasjoner???????????????????????????????????????????????????? Hører kun på NRK Vær, herlig repeterende ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Du/dere hører faktisk på slike stasjoner???????????????????????????????????????????????????? Kunne ikke falle meg inn, men jeg dømmer ikke Owen for det..... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Du/dere hører faktisk på slike stasjoner???????????????????????????????????????????????????? Søkeren din står vel på Radio Midtskips døgnet rundt? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Må disse betale mer i TONO-avgift siden de tross alt spiller i stykker låter? Burde nok det. Burde betalt mer for pågående støyforurensning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg