Deila Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Blir vel en litta time på titteboxen bare. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Synger ''Det sto 99 øl oppå hylla'' nå. Men kan bare fire vers. Kan noen hjelpe meg med resten? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Var det Hunner som tok over efter undertegnede?? Jau, men sjølSakt. For ein tydelig bukett kvinne. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Good night. Nattinatt, Deila! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Blir vel en litta time på titteboxen bare. Britta sitter i armkroken? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): For ein tydelig bukett kvinne. Litt for horete, etter min smak. Men det merket du sikkert. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Var altså fraværende fra vgd i dag, uten å levere melding. Hadde et daiemenneske på besøk, før det ble vafler til middag. Sånn, nå er det sagt. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Smitten fortsetter å avta i Oslo, mens den stiger i 15 andre kommuner, utrolig. Derfor det har vært skrevet så lite stygt om byen på den andre siden i det siste. På den andre siden var det en skyteepisode her i går, så det er nok av andre ting å plukke. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 I should know better Med sauen Shaun nå! Høres ut som han breker i hvert fall (Jim Diamond heter artisten altså) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Smitten fortsetter å avta i Oslo, mens den stiger i 15 andre kommuner, utrolig. Derfor det har vært skrevet så lite stygt om byen på den andre siden i det siste. På den andre siden var det en skyteepisode her i går, så det er nok av andre ting å plukke. Var 9 nye smittede i Bergen siste døgn -men det er vel verre på Askøy Trondheim er også ille- møkkalei hele covid-19 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Smitten fortsetter å avta i Oslo, mens den stiger i 15 andre kommuner, utrolig. Derfor det har vært skrevet så lite stygt om byen på den andre siden i det siste. På den andre siden var det en skyteepisode her i går, så det er nok av andre ting å plukke. Hva sier Oslolosen om situasjonen? Det var vel bedre før? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 8 minutes ago, Granca said: Synger ''Det sto 99 øl oppå hylla'' nå. Men kan bare fire vers. Kan noen hjelpe meg med resten? https://genius.com/Melvins-99-bottles-of-beer-lyrics Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 18 minutes ago, SirOwen said: DHL er vel billigere. Bare hvis man er smart nok til å unngå å bruke dem. Dersom jeg ser at noen sender med DHL så kjøper jeg heller fra et annet sted (eller dropper kjøpet). Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 4 minutes ago, dengelgen said: I should know better ...to lie to one as beautiful as you.. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 Just now, TitanSable said: Bare hvis man er smart nok til å unngå å bruke dem. Dersom jeg ser at noen sender med DHL så kjøper jeg heller fra et annet sted (eller dropper kjøpet). Er du anti-dhl? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): dem. Shalabais, Titan! Hvordan går det i Halden? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Just now, SirOwen said: Er du anti-dhl? Har litt dårlige erfaringer med dem. Og dessuten så kjøper jeg en del fra utlandet og de er en av de som tar mest i fortollingsgebyr til private. Mistenker at de egentlig kun ønsker b2b. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Vi gå vel for Kansas City Chiefs? Klin umulig å ikke like Patrick Mahomes og Andy Reid? Viasport + as we speak. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Living in a box med låten Living in a box fra albumet Living in a box Kreativ gjeng der altså..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg