Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Kjøp øl for resten, sikkert ingen som er uenig i det.

Neppe, men kjøper en del felles ting man trenger for pengene. Resten legger vi en felles pose. Kan vel samle opp til et skikkelig fylla-kalas om et år sikkert. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (6 minutter siden):

Ekte mannfolk bruker krabbeskall??

Det vil jeg ikke si. 

PS: glemte en ting fra helgen. Greit nok med 36 krabber i to teiner, men høydepunktet var egentlig 5 ørner som sirklet over området i helgen. Rett og slett et vakkert skue. En av dem svevde forbi rett utenfor vinduet. 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Smittetrenden synkende i Oslo, melder VG. Da spiser jeg opp munnbindet og tar kollektivt til skolen i dag. Middag må man ha. 

Munnbind må jo være en klar oppgradering fra og bare spise nudler?

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Det vil jeg ikke si. 

PS: glemte en ting fra helgen. Greit nok med 36 krabber i to teiner, men høydepunktet var egentlig 5 ørner som sirklet over området i helgen. Rett og slett et vakkert skue. En av dem svevde forbi rett utenfor vinduet. 

Og du delte ikke på godene med våre flotte slektninger med vinger?

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Det er som å gå fra å spise hos Dovrehallen til så å spise hos en restaurant med Michelin-stjerne.

Detter synes eg var en meget treffende beskrivelse. Eg spiser min hatt for å feire detter. 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Kan for øvrig melde om at jeg skal teste ut det nye konseptet Digg snart. Gikk forbi deres lokaler på løkka og pizzaen så fristende nok ut til at dette må testes. Prisen også ikke avskrekkende.

Digg bror. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...