Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
keizersoze skrev (1 minutt siden):

Sånn på sparket, så vil jeg jo anta at en havner vest for sørlandskysten et sted. Egersund kanskje?

Jeg tipper personlig et godt stykke nord for Granca. Men jeg beveger meg nærmest ikke ute i havet der heller.

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (2 minutter siden):

Hehe..Så lenge solen skinner, og biffen er varm også, ølen kald og selskapet godt, så er alt ok?

Så lenge du bytter ut ølen med iskald feitcola, så. Ølen kan du få. Koster vel ca 35 kr på restaurant, trur eg. Stor øl, ja. Jarra. Dette vet ambO mer om.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Jeg tipper personlig et godt stykke nord for Granca. Men jeg beveger meg nærmest ikke ute i havet der heller.

Ja men da er vi jo enig da. Sørlandskysten ligger jo godt nord for kanariøyene.

Var en god ide med Jokke...Jeg har ikke hørt på ham på lenge...Den fyren var mer genial enn deg, selv om han aldri flyttet til mildere strøk.

Lenke til kommentar
Granca skrev (2 minutter siden):

Så lenge du bytter ut ølen med iskald feitcola, så. Ølen kan du få. Koster vel ca 35 kr på restaurant, trur eg. Stor øl, ja. Jarra. Dette vet ambO mer om.

Feitcola??Vanlig cola? Det er jo den beste, men øl i varmen trumfer cola altså.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Hver sin smak. Har funnet noen ølbokser i mitt liv. Har tømt ut alle.

Ahh haa. Så du samler tomgods da :) 

Ike det. Regner med at du bruker tomgodset til å kjøpe noe oppvikkende å ha i den der colaen din, eller var det er med Trondheim og havet til sørlandet en måte å si du er en del av norges avholds bibelbelte?

Lenke til kommentar
Granca skrev (7 minutter siden):

Blander ALDRI cola og alkohol. Les tidliger e i tråden i kveld, så får du se hva jeg drikker.

Jeg er litt lat av meg samtidig som jeg ikke bryr meg veldig mye så du får unnskylde meg for å ikke gidde å bla tilbake, om du gidder. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (19 timer siden):

Haha. Ser for meg at mediene og politi kaller dette ynkelige opplegget for en cannabisplantasje, som de pleier når de finner noen få planter 😂Unnskyld at jeg flirer, for dette ser sikkert ut som voldsomme mengder Cannabis for et utrent øye, men her har ikke noe annet enn en skikkelig udugelig amatør vært i sving, for de plantene der hadde ikke gitt rare avlingen, om noe i det hele tatt. 

Ser flere klare feil på disse tynne og spinkle stilkene: For lite dyrketelt i forhold til str på planter, feil ph-verdi i jorda, lys for nært plantetopper, overvanning, mangel på CO2, og feil næringsforhold. 

Men detaljen som virkelig avslører amatøren, er at plantene står i vaskebøtter. Røttene til cannabis trenger luftig jord og god drenering, vaskebøtter gir ikke noe av dette. 

Kjeltringen burde ikke vært siktet for noe annet enn plantemishandling! 

Endret av Justice 96
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...