SirJames™ Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2020 43 dager igjen til xmas-table. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Glemte å svare på denne visst, men jeg mistet dessverre min mor i veldig ung alder, Deng. Så det blir hjem til Pappa Deila og hans samboer Blir stort selskap og full fest det.. Oida beklager det - tenkte ikke før jeg skrev..... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): for tiden? Aah, min venn keizeren! Hvor har De vært? Sett blåfilm? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Oida beklager det - tenkte ikke før jeg skrev..... Null stress det. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Tungmetaller. Ahh. Trodde det var plastikk som var havets store problem, vel og temperatur selvsagt. Vi greier virkelig å fucke det opp gjør vi ikke...Men dette høres ut som et fjordproblem.. Det er vel god krabbe i Øppna landskap? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Øppna landskap? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Tungmetaller. Ja, føsj. Eller Heavy Metal på engelsk. Selvsagt djevelens verk. Bør man ikke få i seg. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Har sittet noen ganger i 3-4 tida på natta med en ett-åring som ikke vil sove i en til to timer med babyshark. Jeg er preget for livet. Jaja.. Snart er det en toåring som holder deg våken, så en treåring som løper fortere enn deg...Er da gøy Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Jak. Selvsagt djevelens verk. Bør man ikke få i seg. Heyy. Var frost her.. Savner du det ikke? Skøyte med skoene. Trenger ikke vannski. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): fjord Visste du forresten at Sotra ligger nøyaktig midt imellom Trondheim og et sted ute i havet? Utroligt! 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Hehe. Det er jo og en vei å gå...Du fikk meg til å ha lyst å høre Jokke.. Skål and thank du Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Heyy. Var frost her.. Savner du det ikke? Skøyte med skoene. Trenger ikke vannski. Savner ingenting som har med utendørs vinter å gjøre her til lands. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Sier god natt og sov søtt! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Visste du forresten at Sotra ligger nøyaktig midt imellom Trondheim og et sted ute i havet? Utroligt! Helt sinnsykt. Hadde trodd at det lå sånn ca der, men nøyaktig...Helt utrolig...Hvor dypt er det der da? 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Sier god natt og sov søtt! Hehe.. Ta med deg de bildene, så får du gode drømmer iallfall.. Drøm søtt Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Savner ingenting som har med utendørs vinter å gjøre her til lands. Vannski er da ikke like gøy? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Helt sinnsykt. Hadde trodd at det lå sånn ca der, men nøyaktig...Helt utrolig...Hvor dypt er det der da? Det er det nok noen som vet. Tipper passe dypt for saltvann, fisk og skalldyr. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Vannski er da ikke like gøy? Sikkert ikke. Gidder ikke sånt heller. Og ikke vannscooter. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Det er det nok noen som vet. Tipper passe dypt for saltvann, fisk og skalldyr. Sånn på sparket, så vil jeg jo anta at en havner vest for sørlandskysten et sted. Egersund kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg