Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (Akkurat nå):

Så herlig frekt! Tyrkershots da. Med litt galliano og egglikør innimellom.

Tyrkershots kan jeg like, men ikke i for store mengder. Et par shots er fint. Eggelikør tror jeg ikke at jeg har smakt før. Ikke Galliano heller. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Haram...!

For noen år siden ble jeg drittlei av å gå på julebord der ribba knapt nok er ferdig og man må bruke skjærebrenner for å komme gjennom svoren. Pinnekjøtt som er kokt en time for lite og ikke har fått en omgang i ovnen. Dette er fordi restaurantene ikke har tid nok til å gjøre det skikkelig.  Så jeg satte strek!

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

For noen år siden ble jeg drittlei av å gå på julebord der ribba knapt nok er ferdig og man må bruke skjærebrenner for å komme gjennom svoren. Pinnekjøtt som er kokt en time for lite og ikke har fått en omgang i ovnen. Dette er fordi restaurantene ikke har tid nok til å gjøre det skikkelig.  Så jeg satte strek!

Ser den. Varierer veldig med kvalitet om man går for juletallerken og får det servert på restaurant. Er noen år siden sist for min del også. Holder i grunn med deg i at det kun skal spises i julen. Men da ender man som regel opp med en stor gryte med julemat som spises over typ hele romjulen. 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (3 minutter siden):

Kan bli livlig det! 
Tror det kommer til å hagle med innlegg og jeg spår også at noen av dem består av litt for mange å-er

Ser jeg jobber til 18 den dagen. Har foreløpig ingen andre planer så skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp. Eventuelt ramler jeg inn etter at jeg uansett har vært på fylla sikkert og fortsetter festen her. 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Regner med at ikke skal feire jul i kollektivet?

Neida, blir nok litt julepynt, men to av folkene her bor i Ålesund så regner med at de reiser hjem. Vi feirer jul hjemme alle sammen, men to av oss kommer sikkert til og være i leiligheten her en del i romjulen. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Anbefaler igjen at dere tjuvspiser julemat før julen. Funker fjell det. Ta gjerne en runde i januar/februar også. For ikke å snakke om påsken. 

Herlig og fornuftig! Og da er det viktig å ikke ha sløvet med tyttebærbunkringen i høst!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...