Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Hadde enorme problemer her akkurat nu. Skulle inn på Diskusjon på PC, for første gang siden forrige verdenskrig, men der hadde man sannelig min hatt ikke lagret bruker og passord. Kan melde om at krise nu er avblåst. Har fået nye Passord.

Prøv på detter med litt promille på pc eller om du ikke har lagret passord på innlogging med mobilen. Der er verre enn at løse en eksamen. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Hadde enorme problemer her akkurat nu. Skulle inn på Diskusjon på PC, for første gang siden forrige verdenskrig, men der hadde man sannelig min hatt ikke lagret bruker og passord. Kan melde om at krise nu er avblåst. Har fået nye Passord.

Lagrer alltid sånt.

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Prøv på detter med litt promille på pc eller om du ikke har lagret passord på innlogging med mobilen. Der er verre enn at løse en eksamen. 

Eg har nu bestemt meg for å sende inn ny prosjektskisser til Bachelor der eg tar for meg detter delikate Problem.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Eg har nu bestemt meg for å sende inn ny prosjektskisser til Bachelor der eg tar for meg detter delikate Problem.

Sendte inn prosjektskisse tidligere i uken jeg også. Uvirkelig at vi snart er ferdig med vår Bachelor i nattkjole med urin. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...