Elgen. Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Ingen tanker om hanen? Jo den var fiffig - nesten like fiffig som du tok om Scunthorpe, Arsenal og "Fawking" United Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Sel Sakt. Kan salen få en sitrap om hverdagen i Puerto Rico? Hvor slipper man maske? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Jo den var fiffig - nesten like fiffig som du tok om Scunthorpe, Arsenal og "Fawking" United Du husker godt. God kvalitet det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Du husker godt. God kvalitet det. Dette har hjulpet meg mange ganger Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Granca skrev (5 minutter siden): I morra blir det ribbe, julepølse og rødkål i voldsomme mengder. Men ser frem til å bli stappmett! Sluttet å spise julemat før jul, ødelegger hele julaften syns jeg. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 dengelgen skrev (8 minutter siden): Jobb i morgen? Brauten skal jo aksjon igjen - da blir det vel bittelitt drikking? Jobb i morgen ja, men så har jeg fri helt til mandag igjen. Eksamensperiode om 1 måned, så er snart på tide å ta en skikkelig dypdykk inn i diverse pensum. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Kan ellers melde om at jeg så en narkoman i gata utenfor vinduet her som pratet og gestikulerte mot det han selv trodde var en annen person, men det var ingen andre der. Han må ha vært på noe sterke saker. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Sluttet å spise julemat før jul, ødelegger hele julaften syns jeg. Vel, kan jo være enig, men i starten/midten av desember så har vi dristet oss til lutefisk og ribbe her en gang før jul. Vi levde litt på kanten og nøt pinnekjøtt en gang også. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): men så har jeg fri helt til mandag igjen Aiai -da blir det FIFA, pils og prymp! Hva med 7.november? Julebord på deg? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Sluttet å spise julemat før jul, ødelegger hele julaften syns jeg. Samme her -blir eksklusivt og mye bedre! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 13. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2020 9 minutes ago, Granca said: Kan salen få en sitrap om hverdagen i Puerto Rico? Hvor slipper man maske? Ute i friluft når det ikke er andre i nærheten. Når man spiser på restaurant. Inne i eget hjem. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Finurlig at narkomane i Norge har Nike joggesko på seg til sånn sikkert 1000 kr, men kanskje stjelt? Selv de som befinner seg absolutt helt nederst på rangstigen har klesplagg og sko til sikkert noen tusen på seg. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Ute i friluft når det ikke er andre i nærheten. Når man spiser på restaurant. Inne i eget hjem. Ok. Takk. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Finurlig at narkomane i Norge har Nike joggesko på seg til sånn sikkert 1000 kr, men kanskje stjelt? Selv de som befinner seg absolutt helt nederst på rangstigen har klesplagg og sko til sikkert noen tusen på seg. Fake news. Skoene altså. De er produsert i Kina eller Tyrkia. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Stormoen33 skrev (8 minutter siden): Sluttet å spise julemat før jul, ødelegger hele julaften syns jeg. For meg er julaften som en hvilken som helst annen dag i året. Spiser ribbe så sant det er å få tak i. Herlig mat. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Fake news. Skoene altså. De er produsert i Kina eller Tyrkia. Kan være det. Så bare at den tydelig svært rusa personen utenfor vinduet her hadde nye og svarte joggesko på seg. Så tydelig at han var narkis også, men skoene var i det minste nye da! Endret 13. oktober 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Kan være det. Så bare at den tydelig svært rusa personen utenfor vinduet her hadde nye og svarte joggesko på seg. Her i byen har mange narkomane sykler til mangfoldige tusen -litt pussig det der Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Tror jeg bare tar kvelden. Dro på trening litt sent i kveld og kjenner jeg er heeelt slått ut og trøtt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Her i byen har mange narkomane sykler til mangfoldige tusen -litt pussig det der De har sikkert stjålet syklene. Jeg som bor såpass sentralt i Oslo kan ikke ha egen sykkel. Blir jo stjålet uansett om de er låst eller ikke. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Tror jeg bare tar kvelden. Dro på trening litt sent i kveld og kjenner jeg er heeelt slått ut og trøtt. Nattinatt, Deila! Jessica venter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg