Millennium-Blå Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Jeg synes det er flott at dere har fattet interesse for blåe bananer. Jeg har til og med opprettet en banantråd for formålet. Den finner dere her inne! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Husker dere ikke sangen ''Jeg vil ha en blå banan?'' Rasandas! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Blåbanan skrev (1 minutt siden): Jeg synes Bare å finne et bilde på nettet, trykk på ''kopier bilde'', og lime inn her. Nesten det samme med videoer. Et par mil foran vgd på dette området. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Bare å finne et bilde på nettet, trykk på ''kopier bilde'', og lime inn her. Nesten det samme med videoer. Et par mil foran vgd på dette området. Det er ikke virus jeg legger inn, slapp av. Hvis du ikke turte å trykke, se her: Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Husker dere ikke sangen ''Jeg vil ha en blå banan?'' Rasandas! Ikke rart du er rasende, det er jo en blå ballong. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Blåbanan skrev (2 minutter siden): Det er ikke virus jeg legger inn Trodde da ikke det. Bare rasshøl som gjør sånt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Ikke rart du er rasende, det er jo en blå ballong. Ikke vær så pirkete. Er De Arne Bendixen? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ikke vær så pirkete. Er De Arne Bendixen? Pirkete, jeg? Bendiksen, om jeg må be. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Trodde da ikke det. Bare rasshøl som gjør sånt. Flott at du ikke trodde det. Den banantråden holder på å dø ut, og jeg prøver å holde liv i han. Stakkars banan-tråd. Bananen blir brun, som jeg sier. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Blåbanan skrev (1 minutt siden): Bananen blir brun, Da er den best. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Pirkete, jeg? Bendiksen, om jeg må be. Ådne Bendixet var ikke saa opptatt af rettskrivning. Men var derimot særs rettskaffen av seg. Men det er en annen skååååååååååååål! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Da er den best. Ikke bare best, men også mest sunn da. Om frukt får slike endringer i skallet, så er det fordi fruktens immunforsvar aktiveres, og da er de sunnest. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Granca skrev (2 minutter siden): skååååååååååååål Hepp. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Ikke bare best, men også mest sunn da. Om frukt får slike endringer i skallet, så er det fordi fruktens immunforsvar aktiveres, og da er de sunnest. Er Dem eksbert på "fagfeltet"? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 TheIceman10 skrev (1 minutt siden): Er Dem eksbert på "fagfeltet"? Alpha har sendt sirkulære. 1 Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Hvem er denne blå bananen? VGD´er? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 TheIceman10 skrev (10 minutter siden): Er Dem eksbert på "fagfeltet"? Nei, men noe har jeg jo plukket opp. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 TheIceman10 skrev (2 minutter siden): Hvem er denne blå bananen? VGD´er? Jeg er ikke VGD-er. Jeg bare lurte på hva man gjorde her, så ble jeg med i gjengen. Jeg definerer meg som en blå banan. Jeg vet ikke hvordan jeg kom frem til det brukernavnet, men noe må jeg hete. Hmmm... Blåbanan, det passer bra! Jeg kommer aldri til å bytte brukernavn, da jeg liker navnet Blåbanan for godt. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Bruk bananforumet. 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 lsklars skrev (Akkurat nå): Bruk bananforumet. Hvilket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg