Granca Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Det har ikke jeg fått med meg. Julebord inne i tråden? Les litt lenger opp. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): God Morgen HYYYL, brukte du Time.is ikveld? Svar ærlig. God morgen ja. Bruker alltid Time.is. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2020 Just now, HYYYL said: Bruker alltid Time.is. Foretrekker Hennig-Olsen is. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Foretrekker Hennig-Olsen is. Fin finte der, Owen! Hva er nattens snacks? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Godt forslag! Vi kan jo være så mange vi vil også. The more the merrier. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 HYYYL skrev (3 minutter siden): God morgen ja. Bruker alltid Time.is. Jeg brukte pc-klokken ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Vi kan jo være så mange vi vil også. The more the merrier. Noe forslag på dato? Her må det bunkres og slikt Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Vi kan jo være så mange vi vil også. The more the merrier. Må vel bare velge en lørdag? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Noe forslag på dato? Her må det bunkres og slikt Næsj, en lørdag i november? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Arne er tråden, men noterer du bare stilpoeng? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Håper HYYYL kommer, ellers blir det fort for mye griseprat. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2020 4 minutes ago, dengelgen said: Hva er nattens snacks? These ones: Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Næsj, en lørdag i november? Jeg foreslår 7 november -kan feire at vi er kvitt den oransje klovnen? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Granca skrev (13 minutter siden): Burde vi tatt en kveld(lørdag) der alle sammen hadde drukket ved tastaturet? Minst 4-5 enheter? Lurer på fyllerøret det hadde blitt. Måtte kanskje hatt en egen tråd. Hadde muligens blitt slettet. Off topics nettjulebord! Husker det var en egen tråd på vgd tidligere, på bs. Drankertråden. Kanskje opprettet en lignende tråd her? 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Melder tidlig seng her. Jobb i morgen også. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2020 2 minutes ago, Granca said: Næsj, en lørdag i november? Ikke den 28. november, for da er det ekte julebord. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Jeg foreslår 7 november -kan feire at vi er kvitt den oransje klovnen? Why not? Vi kan ta utgangspunkt i det? Lover å drikke meg svingstang. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Melder tidlig seng her. Jobb i morgen også. Skal jobbe jeg også, men holder ut litt til ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Melder tidlig seng her. Jobb i morgen også. Nattinatt, Deila! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg