Elgen. Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): JADDDA!! Flott! Håper ikke det blir Bad gateway og tøys nå Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (4 timer siden): Frydenlund Juicy IPA her Drakk et par sånne selv i kveld selv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 2000 innlegg til vi tar igjen Bildequiz -Gjett filmen-thread (39 198 på den nå) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Drakk et par sånne selv i kveld selv. VÅKS! Hvordan er FIFA21? Er du fornøyd? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2020 Hvis jeg får meg bikkje, skal den hete Bad Gateway. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Jeg liker spesielt sjøen og den blåe himmelen du refererer til. Fantastisk! Ja, det var fristende. Nydelig utsikt derfra. Og så liker jeg at ting blir bygd i tre! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hvordan er FIFA21? Er du fornøyd? Ja, likte det. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Ja, det var fristende. Nydelig utsikt derfra. Og så liker jeg at ting blir bygd i tre! Ufattelig! Det gjør jo jeg også! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Ja, likte det. Flott! Spiller du karriere? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Er så mye snakk om det bildet til Granca at jeg måtte ta en ny titt.... Endret 9. oktober 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Burde vi tatt en kveld(lørdag) der alle sammen hadde drukket ved tastaturet? Minst 4-5 enheter? Lurer på fyllerøret det hadde blitt. Måtte kanskje hatt en egen tråd. Hadde muligens blitt slettet. Off topics nettjulebord! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Er så mye snakk om det bildet til Granca at jeg måtte ta en ny titt.... Var det nå derfor? Likte også snittet i bikinitrusa til venstre. Sånn må de gjerne sprade rundt hvis de har kropp til det. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): God morgen. Mårnings! Hva synes du om ideen til julebord her inne? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Burde vi tatt en kveld(lørdag) der alle sammen hadde drukket ved tastaturet? Minst 4-5 enheter? Lurer på fyllerøret det hadde blitt. Måtte kanskje hatt en egen tråd. Hadde muligens blitt slettet. Jeg har ingen problemer med det, tror imidlertid ikke det trengs en egen tråd. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Var det nå derfor? Likte også snittet i bikinitrusa til venstre. Sånn må de gjerne sprade rundt hvis de har kropp til det. Bikinitrusa? Ja så sannelig nå så jeg også det! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): God morgen. God Morgen HYYYL, brukte du Time.is ikveld? Svar ærlig. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Mårnings! Hva synes du om ideen til julebord her inne? Det har ikke jeg fått med meg. Julebord inne i tråden? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2020 1 minute ago, dengelgen said: Bikinitrusa? Ja så sannelig nå så jeg også det! Så ikke damene før du nevnte det, jeg heller. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Off topics nettjulebord! Godt forslag! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg