Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Schpaa Harald Eia laget jo en oppfølger som het Schpii Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Schpii Dessverre ukjent her. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Dessverre ukjent her. Det var en sketsj fra Bård og Harald -tror ikke den filmen eksisterer Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Nydelig program om beverjakt på TV-Trøndelag nå. Just saying. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Nydelig program om beverjakt på TV-Trøndelag nå. Just saying. Høres meeeeget suspekt ut, Lingon Får (u)heldigvis ikke inn TV-Trøndelag Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Får (u)heldigvis ikke inn TV-Trøndelag Jammen, har ikke alle TV-Trøndelag da, tom. liksombønder? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jammen, har ikke alle TV-Trøndelag da, tom. liksombønder? Nei? Får inn TV Vest her da- som går i loop, umulig å vite hva som går til hvilken tid Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Satt på en dokumentar om Green River killer Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) Jeeepsi Urge, bedtime. Good night, tithunters!! What...get your own pictures, perverts... Endret 7. oktober 2020 av SirOwen Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (2 timer siden): ukjent Det er en skål med tyttebær nederst til høyre. Neppe fra havets bunn. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 SirOwen skrev (11 timer siden): Badekar er forøvrig djevelens verk©™ Ligge i sin egen møkk mens vannet blir kaldere og kaldere. I tillegg risikerer man livet hver gang man skal inn og ut av galskapen. Du tar da selvsagt en kjapp kroppsvask i dusjen før du legger deg i badekaret. Trodde det var allmenn vitenskap. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2020 3 hours ago, lsklars said: Du tar da selvsagt en kjapp kroppsvask i dusjen før du legger deg i badekaret. Trodde det var allmenn vitenskap. Må jo dusje etter badet også, så da kan man like godt bare dusje.. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Så sarte dere er. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Så sarte dere er. Ikke dra meg inn i dette. Ligger i et badekar sikkert 300 ganger i året. Ofte i mange timer. Det deiligste jeg vet. Er heller ikke redd for basiller, bakterier eller mat som har gått ut på dato. Og jeg er ALDRI syk. Persillebladmentaliteten preger alt for mange nordmenn nå for tiden. Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 SirOwen skrev (1 time siden): Må jo dusje etter badet også, så da kan man like godt bare dusje.. Ja, ikke sant. Vi kan også droppe middag. Kan bare spise brødskiver og drikke vann. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2020 4 hours ago, lsklars said: Ja, ikke sant. Vi kan også droppe middag. Kan bare spise brødskiver og drikke vann. Det må du gjerne gjøre. Selv foretrekker jeg middag fremfor brødskiver. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2020 Morgen God, alle Islandsfans!! Tidligere opp i morgen, så tar kvelden. Dere holder skuta igang©™ God natt, alle Islandsfans!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg