Deila Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Eg og Hanner Yiddo har nu utviklet en app der kostet 14 millioner kr. Vi skal nu trekke den tilbake. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Lite som skjer i pausen. Kan jo være dødtid som kommer til nytte? Godt poeng. Har Norge tenkt til å være avskrudd, som mot Østerrike, så spår jeg enda mer tid tilgjengelig. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Har Norge tenkt til å være avskrudd, som mot Østerrike, så spår jeg enda mer tid tilgjengelig. Det var 90 min av livet jeg ikke får tilbake ja. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Angrep bakfra gir nok direkte rødt kort. Aiai! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Du kan lære henne hands-regelen, offside og mye mer..... Den kan eg ikkje sjølve. Her tror eg eg må ha hjelp av hanner Franner. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): som mot Østerrike, Håper mer som mot Nord-Irland Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Korrekt som Deila påpeker. Me utviklede Rumpespyler-appen der du kunne komme innom å få spylede denne Rumpe på utvalgte stasjoner i Ostlo. Forhåndsbestilling gjennom appen gjorde det enklere for våre brukere, men det viste seg at bare en liten gruppe, lokalisert ved Brugata, valgte dette alternativet. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Den kan eg ikkje sjølve. Du kan jo kontakte Edvardsen på twitter, han har kontakt med Collina hver dag Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Franner Hanner. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2020 Vaffel i ovnen as we speak. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Håper mer som mot Nord-Irland I Dagladets dekning av PK med den Serbiske treneren er tittelen "Benker Haaland", snodig tilnærming må jeg si ... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Håper mer som mot Nord-Irland Håper det selv, men krigere fra Balkan er ikke til å spøke med. Har selv sytten, eg gjentar, sytten (17) serbiske venner eg skl se kampen med. Dei har lovede meg buksevann om eg jubler for Noreg. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Vaffel i ovnen as we speak. Hentet fra fryseren? Er det ikke en liten stund siden du laget dem? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Du kan jo kontakte Edvardsen på twitter, han har kontakt med Collina hver dag Collina, for en mann. Alle hadde respekt for den rakkeren. Utrolig hårmanke på han. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): dengelgen skrev (4 minutter siden): Håper mer som mot Nord-Irland For en gjeng. Dere har glemt San Marino? Makan. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Bolle i ovnen as we speak. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): I Dagladets dekning av PK med den Serbiske treneren er tittelen "Benker Haaland", snodig tilnærming må jeg si ... Det er så vanvittig det der -ser ikke Dagbladet dette selv? "Skaper reaksjoner" og så er det en influencer fra Canada som ikke har brukt bilbelte eller noe slikt -blir gal!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Dere har glemt San Marino? Makan. Gunnar Halle med hattrick der altså... Men tenkte på dagens landslag som slo N-Irland 5-2 i Belfast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg