Nightwish. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Dette er "Shot in the dark". Flott! Lurte først på om det var en Ozzy-cover. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 dengelgen skrev (7 minutter siden): Prøvde å lete etter innlegget, sidetall? Husker ikke den, men det kommer stadig flere nå. Sjekk ut side 28. For et rakker dette her er, koselig. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Sovetid. Linda Blund og Mona Lukkøye fører meg til sengs. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): men det kommer stadig flere nå De to siste var meg Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): De to siste var meg De er nu litt av et røver. Eg e mållaus, men samtidig svært Imponert. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Nightwish. skrev (Akkurat nå): fører meg til sengs. Nattinatt Nattønske! Jessica venter.... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 I dag skal jeg møte ei dame for å kjøpe den siste pensumboken til den pene sum av 50 kroner. Skal jeg ta henne med hjem hvis hun er fin? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2020 4 minutes ago, Deila said: Du er sær, Owen. Men det er lov det. Jeg er heldigvis langt unna A4. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): I dag skal jeg møte ei dame for å kjøpe den siste pensumboken til den pene sum av 50 kroner. Skal jeg ta henne med hjem hvis hun er fin? Koster det mer da? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): I dag skal jeg møte ei dame for å kjøpe den siste pensumboken til den pene sum av 50 kroner. Skal jeg ta henne med hjem hvis hun er fin? Bare om hun sier ja, på troverdig vis. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): men samtidig svært Imponert. Men jeg var ikke først altså. Mye rart rundt den tiden Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Koster det mer da? Da er det hun som må betale. Nei, nu skrøne eg. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Bare om hun sier ja, på troverdig vis. Huff, hørtes ut som mye bortkastet energi. Er tross alt landskamp også i dag. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Da er det hun som må betale. Uvirkelig! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) dengelgen skrev (1 minutt siden): Men jeg var ikke først altså. Mye rart rundt den tiden Ja, da var det ikke liv laga for noen her inne. Endret 7. oktober 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2020 2 minutes ago, Yiddo10 said: Skal jeg ta henne med hjem hvis hun er fin? Husk å få samtykke på den nye appen. Som kan trekkes tilbake... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Er tross alt landskamp også i dag. Du kan lære henne hands-regelen, offside og mye mer..... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Er tross alt landskamp også i dag. Lite som skjer i pausen. Kan jo være dødtid som kommer til nytte? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Husk å få samtykke på den nye appen. Som kan trekkes tilbake... Hahaha, sant det der. App-prosjektene her til lands er virkelig 100% suksess. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Du kan lære henne hands-regelen, offside og mye mer..... Angrep bakfra gir nok direkte rødt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg