Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Nightwish. skrev (Akkurat nå): Middagslur på over 2 timer i dag. Lar seg høre. Samme her, ble vekt av isbilen (nå igjen) Drømte at jeg var på tivoli (melodien til isbilen der altså) Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Våken i natt da? Nei, legger meg nok snart, er i dårlig form. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Correctamundo. Tok en råsjanse der.... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Nightwish. skrev (1 minutt siden): er i dårlig form. Au da. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Noe god mat og drikke til kampen i morgen? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Nightwish. skrev (Akkurat nå): Noe god mat og drikke til kampen i morgen? Blir nok hjemmelaget pizza med en Mack eller to Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Blir nok hjemmelaget pizza med en Mack eller to Snasent det. Planen i går var å bestille og hente pizza til kampen. Nå kommer det an på formen i morgen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2020 4 minutes ago, dengelgen said: isbilen Snakker vi verdens nest kjedeligste yrke? Rett etter bompengestasjonsbetjent. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Nightwish. skrev (2 minutter siden): Noe god mat og drikke til kampen i morgen? Apebasj og leskende kullsyre holder vel? Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Apebasj og leskende kullsyre holder vel? For noen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Nightwish. skrev (1 minutt siden): For noen vil jeg tro. Burde funke for alle. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) Fikk en like på et innlegg fra 13.februar. Forståelig, for det var et klasseinnlegg. Endret 7. oktober 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Snakker vi verdens nest kjedeligste yrke? Rett etter bompengestasjonsbetjent. Muligens - må jo få den melodien på hjernen i tillegg -hallo i luken! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Fikk en like på et innlegg fra 13.februar. forståelig, for det var et klasseinnlegg. Her eller der? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Snakker vi verdens nest kjedeligste yrke? Rett etter bompengestasjonsbetjent. Tenk så mye is man får da, Owen. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Burde funke for alle. Da er det jeg som ikke helt forstår hva "Apebasj" betyr for noe. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Fikk en like på et innlegg fra 13.februar. Forståelig, for det var et klasseinnlegg. Hemmelig beundrer? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Her eller der? Denne gangen var det her inne. Beklager at jeg ikke presiserte det, men er litt tåkete efter å ha lest tre sider om strategier i går. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Nightwish. skrev (Akkurat nå): Da er det jeg som ikke helt forstår hva "Apebasj" betyr for noe. Ostepop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg