keizersoze Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Er hele gjengen gått og lagt seg nå? For en gjeng med pinglewannabees....Vel vel. Drøm søtt Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 SirOwen skrev (2 timer siden): Det er jo ultrateit når damer fra Bergen og Tromsø setter Oslo som sentrum for søket sitt. Skal man liksom fly til Bergen for å ta en date? I think not. Veeeldig aktuelt... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 keizersoze skrev (54 minutter siden): Er hele gjengen gått og lagt seg nå? For en gjeng med pinglewannabees....Vel vel. Drøm søtt Selvsagt ikke! Og nå stenger Byneset hovedbanen for sesongen, så jeg blir enda lenger oppe. Men du må si fra om at du vil pludre her inne. Dine innhopp er hakket for sporadiske pt. Jeg switcher rett over på tv-serier når salen tømmes. Når det drar seg til mot valgnatt blir nok en annen oppmøtefrekvens på deg. Und mich... Trump skal ut på hue og feitrævv! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Granca skrev (32 minutter siden): Selvsagt ikke! Og nå stenger Byneset hovedbanen for sesongen, så jeg blir enda lenger oppe. Men du må si fra om at du vil pludre her inne. Dine innhopp er hakket for sporadiske pt. Jeg switcher rett over på tv-serier når salen tømmes. Når det drar seg til mot valgnatt blir nok en annen oppmøtefrekvens på deg. Und mich... Trump skal ut på hue og feitrævv! Hehe.. kan ikke love noe.. Det blir når det er noen her, ogett eller annet som irriterer meg på tv, eller venner som plager meg...Du lever da godt med det 1 Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Granca skrev (35 minutter siden): Trump skal ut på hue og feitrævv! Jepp. Trumpen skal få på stumpen...Og helst en vaktkølle som dirigerer ham inn i fengsel etter han er ute av det hvite huset han okkuperer. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 keizersoze skrev (8 timer siden): Hehe.. kan ikke love noe.. Det blir når det er noen her, ogett eller annet som irriterer meg på tv, eller venner som plager meg...Du lever da godt med det Jada. Er ikke oppmøteplikt. Men du er et verdifullt innslag her. Derfor bør du komme på besøk litt oftere. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Granca skrev (2 timer siden): Du får gjester? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (56 minutter siden): Du får gjester? Nei, dette er selvsagt bare til meg. Men du er også representert. Helt nederst i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Takker ærbødigst. Har ikke hentet ut de nye brillene, selv om det er 7-8 mnd. siden jeg var til optiker, og ser ikke hva det er. Regner med vi snakker om noe som kommer fra dypet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) Van Halen på MTC 90's nå -i hvertfall med 2 låter Beat It (der han har soloen) og Jump med Van Halen Følges opp av enda en låt av Van Halen Endret 7. oktober 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 dengelgen skrev (8 minutter siden): Van Halen på MTC 90's nå -i hvertfall med 2 låter Beat It (der han har soloen) og Jump med Van Halen Følges opp av enda en låt av Van Halen Mye bra fra Van Halen, men har ikke hørt noe etter at de sparket Sammy Hagar og Michael Anthony, skjønte aldri det der. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Mye bra fra Van Halen, men har ikke hørt noe etter at de sparket Sammy Hagar og Michael Anthony, skjønte aldri det der. Har hørt mindre på dem enn deg tror jeg, kan ikke nevne så mange låter egentlig. Men trist at han døde. Slet visstnok med kreft Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 You know the day destroys the night Night divides the day Tried to run Tried to hide Break on through to the other side Break on through to the other side Break on through to the other side Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2020 Morgen God, alle bananelskere!! Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Må nok sette på noe av Banana Airlines. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (1 time siden): Takker ærbødigst. Har ikke hentet ut de nye brillene, selv om det er 7-8 mnd. siden jeg var til optiker, og ser ikke hva det er. Regner med vi snakker om noe som kommer fra dypet. Jeg tenkte på bønner med en gang. Ref Bønna. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): God morgen trådtreller og trådsneller! Det var litt av et plask ja. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Doors vs. Van Halen. Enkelt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg