SirJames™ Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2020 1 minute ago, TitanSable said: Du kommer jo uansett til å teste dem selv så da har det vel ikke så mye å si hva andre mener? Eller dropper du en test fordi en tilfeldig person i vg ikke liker produktet? La meg si det sånn, nevnte Salty Caramel Explosion hadde jeg ikke brukt penger på hvis jeg hadde lest disse kommentarene først, ettersom jeg egentlig mistenkte at selve karamellfyllet ikke var spesielt salt, men altfor søtt. På den annen side bommer de totalt i omtalen av Stratos Raspberry Dream, så til syvende og sist vil jeg nok sjekke ut de jeg finner interessante utifra egen smak. Som feks Bountykjeksen. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Just now, dengelgen said: Jeg så etter den på butikken på lørdag men var borte vekk -er jo ikke sikkert at den blir på markedet Så den på butikken forrige uke. Så ut som veldig små poser (dersom det er den samme) og ganske høy kilopris. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 TitanSable skrev (2 minutter siden): Høye husleiepriser det? Er visst det. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Så ut som veldig små poser Jeg synes den var god men klarer meg også uten Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 3 minutes ago, SirOwen said: La meg si det sånn, nevnte Salty Caramel Explosion hadde jeg ikke brukt penger på hvis jeg hadde lest disse kommentarene først, ettersom jeg egentlig mistenkte at selve karamellfyllet ikke var spesielt salt, men altfor søtt. Har du smakt Fazer melkesjokolade med salt karamell? Den mener jeg å huske er ganske salt (men blir ødelagt av forholdet sjokolade/karamell så det blir for mye søtt uansett). Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): for mye søtt Selv ikke sirup er for søtt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): men blir ødelagt av forholdet sjokolade/karamell så det blir for mye søtt uansett). Her går det grundig til verks -hallo i luken! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2020 1 minute ago, TitanSable said: Har du smakt Fazer melkesjokolade med salt karamell? Den mener jeg å huske er ganske salt (men blir ødelagt av forholdet sjokolade/karamell så det blir for mye søtt uansett). Har du muligens bilde? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 5 minutes ago, Granca said: Er visst det. Tar ikke tinder hensyn til geografi? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 1 minute ago, SirOwen said: Har du muligens bilde? https://en.fazer.com/products/karl-fazer-salty-toffee-crunch-in-milk-chocolate-200-g Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Ble for klissete her nå God natt og sov ...... Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 1 minute ago, dengelgen said: Her går det grundig til verks -hallo i luken! Finnene eksprimenterer alt for ofte med sjokolade. De er verre enn svenskene. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2020 1 minute ago, TitanSable said: https://en.fazer.com/products/karl-fazer-salty-toffee-crunch-in-milk-chocolate-200-g Liker Fazer sjokolade ganske godt, men har ikke smakt den. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2020 Nattis, elgen, ingen våte drømmer, takk. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Just now, SirOwen said: Liker Fazer sjokolade ganske godt, men har ikke smakt den. Mener de solgte den på Svinesund før grensene ble "stengt". Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Tinder, ja. Det var artig en periode. Men begynte å skli ut for et par år siden. Var på et par dater i Fredrikstadmarka i 2017. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 TitanSable skrev (8 minutter siden): Tar ikke tinder hensyn til geografi? Jo. Men hun har vel hele Norge, tenker jeg. Større nett da... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2020 4 minutes ago, TitanSable said: Mener de solgte den på Svinesund før grensene ble "stengt". Denne er veldig god, tror det var den jeg spiste for endel år siden, det var ihvertfall Fazer med bringebærfyll. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2020 1 minute ago, Granca said: Jo. Men hun har vel hele Norge, tenker jeg. Større nett da... Det er jo ultrateit når damer fra Bergen og Tromsø setter Oslo som sentrum for søket sitt. Skal man liksom fly til Bergen for å ta en date? I think not. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2020 Zzzzz-time. Good night, all Tinderians!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg