Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Fult kjør med innleveringer og skolearbeid i morgen. Synes du er flink, jeg! Nattinatt, Deila! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Tror jeg tar kvelden. Ser noen episoder Community før leggetid. Fult kjør med innleveringer og skolearbeid i morgen. Sov godt og lykke til. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Eg skl berre gå i Nikkers og BH til denne date Eg seie ikkje meir, for Helhvete 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 God natt Moen og Deng og resten av godtfolket her inne. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Nattfilmen blir Four Lions. Sov søtt, sukkertopper. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2020 11 minutes ago, Deila said: Må være en anmeldelse for SirOwen dette: https://www.godt.no/anmeldelser/tester/i/rgL6da/test-av-sjokoladenyheter-denne-slakter-jeg?utm_source=vgfront&utm_content=row-r17 Takk for link, skal leses med lupe. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Yiddo10 skrev (6 minutter siden): BH til denne date Flott! Fikk spørsmål fra en tindermatch om jeg kunne hjelpe henner med husleia nå. Sjokkerende... Det blir nok oss 4 ever. Endret 6. oktober 2020 av Granca Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Deila skrev (3 minutter siden): God natt Moen og Deng og resten av godtfolket her inne. God natt Deila. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Flott! Fikk spørsmål fra en tindermatch om jeg kunne hjelpe henner med husleia nå. Sjokkerende... Orket ikke mer Tinder. Har begynt å jakte ute igjen. Det har vært en utrolig opplevelse. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Takk for link Så at favoritten din var en av de som var anmeldt Salty Caramel Explosion der altså.... Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 4 minutes ago, Granca said: Flott! Fikk spørsmål fra en tindermatch om jeg kunne hjelpe henner med husleia nå. Sjokkerende... Hvis du kan hjelpe til så er det jo en god match for henne. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 14 minutes ago, Stormoen33 said: Matlaging Hva var greia med den pizza-kommentaren? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Hva var greia med den pizza-kommentaren? Hvilken? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 6 minutes ago, SirOwen said: skal leses med lupe. Du kommer jo uansett til å teste dem selv så da har det vel ikke så mye å si hva andre mener? Eller dropper du en test fordi en tilfeldig person i vg ikke liker produktet? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Ja. Hvis hun hadde sett ut som Deborah Ann Woll, så hadde vi vært perfekte for hverandre. Hun er fin altså, men bor på Hønefoss... Endret 6. oktober 2020 av Granca Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2020 4 minutes ago, dengelgen said: Så at favoritten din var en av de som var anmeldt Salty Caramel Explosion der altså.... De treffer rimelig bra med terningkastet, ser jeg. Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Just now, Stormoen33 said: Hvilken? Sjekk diskusjonsforumet til db (hvis du orker), Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 2 minutes ago, Granca said: Hun er fin altså, men bor på Hønefoss... Høye husleiepriser det? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Sjekk diskusjonsforumet til db (hvis du orker), Nei, det er nok bare en bitter sjel som ikke har bedre ting å gjøre. Forøvrig mye sykt der inne ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): De treffer rimelig bra med terningkastet, ser jeg. Jeg så etter den på butikken på lørdag men var borte vekk -er jo ikke sikkert at den blir på markedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg