Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ja. Lista er lang. Se hva du har av ingredienser så minker listen sikkert litt mer Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Granca skrev (2 minutter siden): Ja. Lista er lang. Venter på bok fra deg og Owen. Endret 6. oktober 2020 av Deila Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Se hva du har av ingredienser så minker listen sikkert litt mer Ja, jeg hadde hverken gresskar eller piroger. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Venter på bok fra deg og Owen. Kokebok, eller om hva som er djevelens verk? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Ja, jeg hadde hverken gresskar eller piroger. Smør , egg, brød, bacon, pølser, pasta, kjøttdeig ,ost? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): eller om hva som er djevelens verk? This. Men gjerne begge deler. Kunne trengt noen tips på matfronten. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): pasta, Spiser jeg ikke for en million. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Spiser jeg ikke for en million. Hvor mange millioner da? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Kunne trengt noen tips på matfronten. Hvem er flinkest til å lage mat av deg og Mr.Fawk? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): This. Men gjerne begge deler. Kunne trengt noen tips på matfronten. Blir tykke bøker. Spesielt om hva som er dv. Lista til amb er nok lengre enn min. Utrolig nok. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Hvor mange millioner da? Skjer uansett ikke. Har nok. Blir kvalm bare av tanken. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hvem er flinkest til å lage mat av deg og Mr.Fawk? Jeg er nok hakket vassere der og har laget en del mer mat. Men akkurat nå er jeg inne i en periode hvor jeg ikke gidder å lage noe særlig mat. Blir mye raske løsninger. Går litt i perioder det der. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Må være en anmeldelse for SirOwen dette: https://www.godt.no/anmeldelser/tester/i/rgL6da/test-av-sjokoladenyheter-denne-slakter-jeg?utm_source=vgfront&utm_content=row-r17 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Matlaging er herlig! Settes pris på her også, men når jeg har senvakter som de siste to dagene hvor jeg jobber fra 12-20 så orker jeg ikke å lage mat etterpå. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Matlaging er herlig! Matlaging er enkelt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): orker jeg ikke å lage mat etterpå. Bruker å steke pølsebiter, løk og egg da. Tar 5 min. Og er godt... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Jeg er nok hakket vassere der Sjokkerende lesning! Jeg bodde på hybel da jeg gikk på vgs så jeg har svidd mat lenge for å si det slik, kjedelig å lage mat hver dag særlig når ikke Hot eller lignende deler måltidet med meg. Men jeg sulter ikke ved siden av brødboksen da Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Tror jeg tar kvelden. Ser noen episoder Community før leggetid. Fult kjør med innleveringer og skolearbeid i morgen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Sjokkerende lesning! Jeg bodde på hybel da jeg gikk på vgs så jeg har svidd mat lenge for å si det slik, kjedelig å lage mat hver dag særlig når ikke Hot eller lignende deler måltidet med meg. Men jeg sulter ikke ved siden av brødboksen da Jeg bodde hjemme hele VGS så du flyttet nok ut hakket før meg! Men ja, det var en brå læringskurve her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg