BrorneDin Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Historie fra virkeligheten: I dag hadde vi breakout-rooms i Zoom. Lyden min funket tydeligvis ikke, så ingen hørte hva jeg sa. Eg lo så eg trillet. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Resultatet er ok, kvinnen er alltid fornøyd når jeg barberer meg. Mye gøyere om dere gjør det sammen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Ser på Seltzer (i opptak) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Mye gøyere om dere gjør det sammen. Du kjenner ikke min kvinne ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Du kjenner ikke min kvinne ... Dyktig men lunefull? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Du kjenner ikke min kvinne ... Nei det ville jo vært litt rart mr Strormo. Derimot ikke sagt at det ikke kan gjøres både rart, men og fornøyelig Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Ser på Seltzer (i opptak) Skal se flere snart.. Han kan sine saker den fyren...Sikker på han kunne lært Stormo å barbere også Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 2 stk polarbrød med baconprympipostei her nå til kvelds. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): 2 stk polarbrød med baconprympipostei her nå til kvelds. Spår litt bobling i tarmsystemet senere Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Skal se flere snart.. Han kan sine saker den fyren...Sikker på han kunne lært Stormo å barbere også Nå er du litt uklar her keizer? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Spår litt bobling i tarmsystemet senere Skal ikke se bort i fra det nei. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Nå er du litt uklar her keizer? Litt tvetydighet får da bare gjerne folk til å tenke. Ikke at denne var veldig bra da...Men jeg fikk lyst til å lage meg mat basert på de andre postene. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Ble litt oppslukt i Seltzer-programmet her Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Vurderer hva jeg skal ha til middag. Har utelukket gresskarsuppe og piroger nå. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Har utelukket gresskarsuppe og piroger nå. Det er da en start Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Vurderer hva jeg skal ha til middag. Har utelukket gresskarsuppe og piroger nå. Du spiser middag nå eller? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Eg og Henner Yiddo skal ha middagsdate i morgen. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Du spiser middag nå eller? Det nærmer seg vel brunsj.. Kanskje en mellomspiser som er dyslektisk? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Deila skrev (1 minutt siden): Du spiser middag nå eller? Ikke enda, nei. Kanskje blitt det noe med stekte eggz. Rundt to-tia. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Det er da en start Ja. Lista er lang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg