Elgen. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): urinere hele tiden etter all brusen. Eller for en tisse-avlevering som Ormen kalte det Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): tisse-avlevering Fiffig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Fiffig. Han har mange fiffige og finurlige innlegg. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2020 Tømme Owen junior, barbering, dusj, seng. I den rekkefølgen. God natt, alle tissemenner!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Det hadde gjort seg med en ørliten sydentur nå. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2020 1 minute ago, Granca said: ørliten *Laaaaang Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): *Laaaaang Absofuckinglutely! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Nesten bedre enn originalen! Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 dengelgen skrev (14 timer siden): Synes det var en litt trist dessert, Nattønske Enig i det, men i det minste sunn! Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 SirOwen skrev (14 timer siden): Håper du har pimpet opp disse med noe som gjør det mindre tørt. Brødskive med salami trenger agurk for å friske opp brødskiven. Smaker ikke så mye av agurk, men bør agurken være under eller over salamien? Viktig problemstilling som bør på dagsorden. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Ser nå at det er liten revolusjon på musikkvideo-kanaleneMTV Rocks har blitt MTV 90's VH1 Classic har blitt MTV 80's Endret 6. oktober 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2020 5 hours ago, Nightwish. said: men bør agurken være under eller over salamien? Et par striper med majones på salamien, så fester agurken seg godt oppå den. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 dengelgen skrev (3 timer siden): Ser nå at det er liten revolusjon på musikkvideo-kanaleneMTV Rocks har blitt MTV 90's VH1 Classic har blitt MTV 80's Jeg var sulteforet på musikkvideoer som guttehvalp. Hadde bare NRK og husker programmer som Videoteket med Ivar Dyrhaug, Zikk-Zakk med Petter Nome og det programmet med Vera Kvaal. Hvor ble det av henne? Det ble andre boller da jeg flyttet til Trondheim med de 3 musikkanalene MTV, Super Channel og Sky Channel. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Et par striper med majones på salamien, så fester agurken seg godt oppå den. Egentlig aldri vært noen majonesmann. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Nightwish. skrev (Akkurat nå): Vera Kvaal. Hvor ble det av henne? Hun har vært litt på radioen (p2) men en stund siden jeg har hørt henne Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hun har vært litt på radioen (p2) men en stund siden jeg har hørt henne Ok. Hun begynner å bli godt voksen nå. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Jeg bruker av og til sennep i stedet for smør og/eller majones. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg bruker av og til sennep i stedet for smør og/eller majones. Ananas passer vel til alt? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Nightwish. skrev (Akkurat nå): Ananas passer vel til alt? Absolutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg