Tyttebærtryne Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Joacim Jonsson, hot or not? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Lars Arne Nilsen er fortsatt opptatt av lange innkast. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 God morgen! Hva gjør jeg oppe nå? Jo. lovlig sen kveldsmat. Kakao og to brødskiver med salami. Skremmende nok ikke Trønderfår. Kveldsnytt fra tidligere i kveld blir desserten. Ellers så får dere skravle til morgengry. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Flere som vil gå i fakkeltog i protest mot kaffe? https://vgd.no/samfunn/aktuelt/tema/1864517/tittel/aksjon-mot-kaffe-drikking Drikker ikke kaffe, men hallo!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Joacim Jonsson Joacim who? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2020 1 minute ago, Nightwish. said: to brødskiver med salami Håper du har pimpet opp disse med noe som gjør det mindre tørt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Flere som vil gå i fakkeltog i protest mot kaffe? Jeg drikker ikke kaffe selv, men det får være grenser Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Flere som vil gå i fakkeltog i protest mot kaffe? https://vgd.no/samfunn/aktuelt/tema/1864517/tittel/aksjon-mot-kaffe-drikking Nei.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Joacim Jonsson, hot or not? Jeg synes han er en gjøk -forstår ikke at Eurosport vil ødelegge sitt eget produkt ved å ha denne mannen som såkalt "ekspert" Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Joacim Jonsson, hot or not? NOT. Slitsom svenske. Endret 5. oktober 2020 av Deila Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Nightwish. skrev (3 minutter siden): Kveldsnytt fra tidligere i kveld blir desserten Synes det var en litt trist dessert, Nattønske Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Joacim who? Jonsson, åff kårs. https://www.google.com/search?q=joacim+jonsson&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjFt-vlvZ7sAhUH_CoKHVs6AfUQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1366&bih=657 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2020 Just now, Tyttebærtryne said: åff kårs. Ukjent for meg som ikke ser tv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): men hallo!! I luken? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): gjøk Eller nutcase, om man vil. Utrolig irriterende fyr. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Eller nutcase, om man vil. Utrolig irriterende fyr. Jeg pleide å høre på Eurosports podcast Indre Bane men det går ikke lenger. Han bablet lenge om hamsteren sin og om at han var skadet i ryggen. I tillegg til at han er klin kokos og ikke har peiling på fotball. Vel nok om han! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Ukjent for meg som ikke ser tv. Du kan vel se han på nettet også Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Nutcase.....! Treffende beskrivelse det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg