Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Tekst-TV var stor idrett. Glemmer aldri tiden da man gikk inn der for å sjekke diverse tabeller og resultater. Husker naboen fikk det tidlig og vi var fornøyd da vi fant listen til "Ti i skuddet" listet sirlig opp på en side der Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Tekst-TV var stor idrett. Glemmer aldri tiden da man gikk inn der for å sjekke diverse tabeller og resultater. Mange bortkastede minutter der ja. Det tok jo en evighet. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Hvor er Justice når vi trenger hans ekspertise? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Husker naboen fikk det tidlig og vi var fornøyd da vi fant listen til "Ti i skuddet" listet sirlig opp på en side Utrolig. Brukte det vel 100% til sport. Husker også da TV2 hadde det at det var en side, som jeg tror jeg "Clowns," som var en liten teaser med rykter til PL. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Mange bortkastede minutter der ja. Det tok jo en evighet. Godt poeng, men husker bestefar brukte det ivrig til tippingen sin. Aaah, gode minner. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Utrolig. Brukte det vel 100% til sport. Husker også da TV2 hadde det at det var en side, som jeg tror jeg "Clowns," som var en liten teaser med rykter til PL. Mamma lærte mange nye sider da jeg kom hjem til ferier og slikt -hun var vel sjelden inne på tabeller fra Allsvenskan osv osv Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Hvor er Justice når vi trenger hans ekspertise? Jeg tror hun dama hadde rødt hår -er vel fort 15 år siden de var litt populære Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg tror hun dama hadde rødt hår -er vel fort 15 år siden de var litt populære Det kan nok stemme, hårfargen skiftet nok av og til. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Baby Yoda spiste nettopp en levende frosk! Disney, dette er for drøyt! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2020 Kan noen vekke meg om ca 7 mnd, tror jeg gjør som bjørnen i vinter. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Kan noen vekke meg om ca 7 mnd, tror jeg gjør som bjørnen i vinter. Ok. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Kan noen vekke meg om ca 7 mnd, tror jeg gjør som bjørnen i vinter. Owen i hi Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): God natt folkens. Nattinatt, Moen! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Leter fortsatt etter den gruppen......... Hallo i luken!!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2020 Just now, dengelgen said: Leter fortsatt etter den gruppen. Har du sett under senga? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Har du sett under senga? Fant dem!!!!!!!!! Hallo i luken! Agnete Kjølsrud heter hun og er nå i Djerv (nei ikke i1919) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Da kan jeg endelig legge meg! God natt og sov søtt! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2020 Nattis, elgen, ikke noe snorking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg