Stormoen33 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Denne likte jeg Deila. Takk skal du ha. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Bare hyggelig, Moen. Har laget den selv også, derav navnet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Kanskje ikke rette sangen for natt til mandag men neste gang dere skal ut -sett på denne når dere "pynter" dere: Endret 4. oktober 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Takk for det, Deng. Skal sette på den neste gang jeg stryker nattkjolen før jeg skal på byen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Takk for det, Deng. Skal sette på den neste gang jeg stryker nattkjolen før jeg skal på byen. Flotte saker! Får du mye oppmerksomhet fra damer med nyyyydelige damestumper når du går med nattkjole? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Flotte saker! Får du mye oppmerksomhet fra damer med nyyyydelige damestumper når du går med nattkjole? Selsakt! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Forsvant Moen? Kos med hu her? Eller hu der blir det vel.... Endret 4. oktober 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Kanskje ikke rette sangen for natt til mandag men neste gang dere skal ut -sett på denne når dere "pynter" dere: Hva med denne deng? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hva med denne Aldri hørt før! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Aldri hørt før! Nei, tenkte meg det, hørte endel på dem for tja 15 år siden. Discman når jeg kjørte på ski. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Discman Det hoppa og spratt! Prøver å finne fram en sang med et norsk band med dame som sang (litt tøft) Surferosa-stil men ikke dem Klarer ikke å komme på navnet på bandet..... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Det hoppa og spratt! Prøver å finne fram en sang med et norsk band med dame som sang (litt tøft) Surferosa-stil men ikke dem Klarer ikke å komme på navnet på bandet..... Hun hadde en sang med Dimmu Borgir ... Kanskje lettere å finne den der. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Det hoppa og spratt! Prøver å finne fram en sang med et norsk band med dame som sang (litt tøft) Surferosa-stil men ikke dem Klarer ikke å komme på navnet på bandet..... Det er nok disse du tenker på, bare hyggelig: Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): bare hyggelig: PSYKT Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hun hadde en sang med Dimmu Borgir Liv Kristine du tenker på? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Det er nok disse du tenker på, bare hyggelig: "For mer info se NRK Tekst-TV" ... 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Liv Kristine du tenker på? Sikkert. Hvitt hår? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): "For mer info se NRK Tekst-TV" ... Tekst-TV var stor idrett. Glemmer aldri tiden da man gikk inn der for å sjekke diverse tabeller og resultater. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): "For mer info se NRK Tekst-TV" ... For noe noldusgreier! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Sikkert. Hvitt hår? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg