Elgen. Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er vel heller sånn at jeg søker det. Er det noen spesiell grunn til dette? Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 10 minutes ago, Granca said: Småspiller poker bare. For å få litt kick i hverdagen. Spilte en del poker på sent 90-tall og tidlig 2000-tall. Da følte jeg at jeg hadde en edge (og jeg gikk med grei pluss). Sist gang jeg forsøkte var nivået blitt så høyt at jeg tror jeg i beste fall kunne klart å gå i 0, og da gidder jeg ikke. Må føle at jeg har en fordel. 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Hvis det ikke var noe mer da, så går jeg og legger meg. Skulle det imidlertid være noe mer bes Dem ta kontakt med min sekretær; A. A. Næss Andersen. Med selvsagte ønsker om en fortreffelig aften. Mvh Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Er det noen spesiell grunn til dette? Ligger nok bare i personligheten. Ingen spes grunn. Er bare fryktelig lite A4. Alltid vært sånn. Startet vel med at jeg nektet å konfirmere meg. Mislikte jo religion allerede da. Er veldig opptatt av å ikke kjede meg. Derfor har det vært mye uteliv, med damejakt og moro til den lyse morgen. Vi er forskjellige, jeg mer enn de fleste. Er også veldig, veldig vitebegjærlig, så jeg har lest mye, og sett utrolig mye tv. For å lære/vite mest mulig. Om alt mulig, bortsett fra tekniske ting. Der har jeg ingen interesse. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Ligger nok bare i personligheten. Ingen spes grunn Den er grei! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 TitanSable skrev (3 minutter siden): Spilte en del poker på sent 90-tall og tidlig 2000-tall. Da følte jeg at jeg hadde en edge (og jeg gikk med grei pluss). Sist gang jeg forsøkte var nivået blitt så høyt at jeg tror jeg i beste fall kunne klart å gå i 0, og da gidder jeg ikke. Må føle at jeg har en fordel. Dette er det lettere å ha på travbanen. Der spiller man mot lykkespillere og amatører, i stor grad. Men det tar mye tid. Og tålmodighet. Og interesse for spill og kunnskap om hestene. Og hukommelse. De siste tre faktorene har jeg i bøtter og spann. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Den er grei! Flott! Ventura fikk forresten birdie på det siste hullet, og ligger på fjerdeplass før siste dag. Han har allerede tjent to millioner den siste måneden. Vi har TO gode golfspillere. Utroligt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 dengelgen skrev (5 minutter siden): grei Ser Taxi 5 går på tv. MÅ jo være bra... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 dengelgen skrev (17 minutter siden): Er det noen spesiell grunn til dette? Nei, det er helt vanlig grunn. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Nei, det er helt vanlig grunn. Det er korrekt. Kloden trenger alle slags mennesker. Også Famke Janssen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2020 Ca en time til telysene slokner. Dette til info. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 SirOwen skrev (4 minutter siden): Ca en time til telysene slokner. Dette til info. Kubbelys for St.Maria. Hjernevasket hele gjengen .... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2020 5 minutes ago, Stormoen33 said: St.Maria St Maria har brukbar tacosaus, dawg. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): St Maria har brukbar tacosaus, dawg. Not in this house dawg. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2020 8 minutes ago, Stormoen33 said: Not in this house dawg. Good for you, bruh. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Sitat Lite trafikk? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2020 Skål, Moen. Finn senga du nå, det skal jeg også. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2020 3 am, bedtime. Good night, all horrorgeeks!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Da slukker jeg om en times tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg