BrorneDin Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Haugenstua leverte til 10 på Førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Haugenstua leverte til 10 på Førstegangstjenesten. Som jeg skrev i off-topic i går(?) klarte jeg ikke mer enn en episode. Forskjellig smak osv osv Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Som jeg skrev i off-topic i går(?) klarte jeg ikke mer enn en episode. Forskjellig smak osv osv Jeg er der bare for å se Ola. Han er som en klone av meg. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2020 9 minutes ago, dengelgen said: Kramer, azz, ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jeg er der bare for å se Ola. Han er som en klone av meg. Jeg fikk nok av Preben Lohengren (genialt navn da) Hadde nesten samme typen i troppen min, ingen andre kunne relatere til han og hans interesser Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Kramer Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Jeg fikk nok av Preben Lohengren (genialt navn da) Hadde nesten samme typen i troppen min, ingen andre kunne relatere til han og hans interesser Humret et lite øyeblikk da han ble igjen i bua med nervegass, men ja. Blir litt mye han der, ja. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2020 5 minutes ago, dengelgen said: Lohengren (genialt navn Minte meg om denne utsøkte sjokoladen: Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): utsøkte sjokoladen: Utsøkte er vel å ta i litt for hardt Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 SirOwen skrev (10 minutter siden): Kramer, azz, ingen over, ingen ved siden. Hehe. Han fikk vel også jobben bare ved å være seg selv..Var det budgutt han var da han ble oppdaget? Han har jo også gjort det stort som ballbutt på tennisbanen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Et annet gullklipp, ikke fra Seinfeld denne gangen: Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Lohengrin er en opera av Richard Wagner. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Tror dere at dere hadde emigrert til USA hvis dere hadde levd for 150 aar siden? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2020 1 minute ago, Granca said: Tror dere at dere hadde emigrert til USA hvis dere hadde levd for 150 aar siden? Håper jeg hadde gjort det, og deretter cryo freezed my ass til sånn ca i dag. Helst på vestkysten, dawg, you feel me? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2020 9 minutes ago, dengelgen said: Utsøkte er vel å ta i litt for hardt Nja, hvis man fikk tak i fersk utgave, var en som en opera av Richard Wagner i kjeften. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Tror dere at dere hadde emigrert til USA hvis dere hadde levd for 150 aar siden? Jau, men sjølsakt, eg være den indianer ... Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 4 minutes ago, Granca said: Tror dere at dere hadde emigrert til USA hvis dere hadde levd for 150 aar siden? Siden de fleste ble værende så er vel svaret "antageligvis ikke". Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Ettersom jeg er odelsgutt, så hadde jeg vel arvet en gård, og blitt her. Men hadde jeg ikke vært det, så hadde jeg nok dratt. Tipper at jeg hadde endt opp som gambler/pokerspiller... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): opera av Richard Wagner i kjeften. Uvirkelig! Dette er Wagner forøvrig: Lenke til kommentar
TitanSable Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 3 minutes ago, Granca said: Ettersom jeg er odelsgutt, så hadde jeg vel arvet en gård, Hadde du vært odelsgutt dersom du hadde blitt født før foreldrene dine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg