Elgen. Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Spiser du de beste først eller til slutt? Til slutt selvfølgelig Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Til slutt selvfølgelig Dere er uforbedrelige godtemonser begge to. Rystende! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Rystende! Er sjokkert selv! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Litt rart å si at Dead Kennedys var litt før min tid når du er yngre enn meg? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Rasandes ...................... av helt annen grunn, .................. sånn apropos skattepenger. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Dere er uforbedrelige godtemonser begge to. Rystende! Syns jeg fortjener det etter en lang arbeidsuke. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Syns jeg fortjener det etter en lang arbeidsuke. Ok, da sier man bare God fornøyelse. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Litt rart å si at Dead Kennedys var litt før min tid når du er yngre enn meg? Var noen som var eldre enn meg og deg som påvirket mitt unge sinn Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): sånn apropos skattepenger. Glemte å betale siste her også, fikk Digipost idag. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2020 12 minutes ago, dengelgen said: Til slutt selvfølgelig Good boy. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Apropos "før min tid" så har jeg hørt VELDIG mye på Led Zeppelin men ikke på Uriah Heep, Saxon, Grateful Dead og den slags Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Glemte å betale siste her også, fikk Digipost idag. Det er noe helt annet. Jeg er mer fortørnet over hvordan skattepengene blir (mis)brukt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Apropos "før min tid" så har jeg hørt VELDIG mye på Led Zeppelin men ikke på Uriah Heep, Saxon, Grateful Dead og den slags Led Zeppelin er greit. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Good Men må si at det er ingen biter jeg misliker i den posen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Det er noe helt annet. Jeg er mer fortørnet over hvordan skattepengene blir (mis)brukt. Fordel av å bo i egen bolig uten gjeld på nevnte bolig? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Led Zeppelin er greit. Liker faktisk bedre noen av Robert Plant sine soloalbum, kanskje ikke de seneste årene der han eksprimenterer noe vel mye i overkant. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Led Zeppelin er greit. Jeg stiller meg undrende!!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Jeg stiller meg undrende!!! Liker du ikke Zeppelin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg