Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (Akkurat nå):

Dimvoltimen: tida mellom 5 og 6 om morgonen, når ein vaknar for å slå lens

Har opplevd dette selv. Husker det utrolig godt. Satt på trappa til min tante og onkel, grytidlig, når solen steg opp, og fukten (dimman) kom da solen varmet opp fukta i bakken, og drev som røyk forbi. Husker dog ikke om jeg slo lens. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Jeg var vel 7-8 år da jeg leste bøkene av Aukrust som min far hadde kjøpt.

Det aller beste/luneste med Aukrust er vel at han bruker humor som ikke sårer noen som helst. Aldri mobbing eller lytehumor. Flott deeee...

Lenke til kommentar
Granca skrev (7 minutter siden):

Det aller beste/luneste med Aukrust er vel at han bruker humor som ikke sårer noen som helst. Aldri mobbing eller lytehumor. Flott deeee...

Ref. Alvdal/Tynset, var jo ingen som var gode fra Tynset, men fortalt med den finurlige humoren Aukrust var kjent for.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Var det ikke noe med at Solan hadde problemer med å holde på jobben på Rustadsaga fordi han drakk litt?

Husker ikke. Men han mobber jo ingen personer. Han spøker mye med hjemmebrenning i framhaldssagaen om Hjalte og Gurin-guten også. Viktig å lese seg opp på Hallstein Bronskimlet d.a.y. og hans verker.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Husker ikke. Men han mobber jo ingen personer. Han spøker mye med hjemmebrenning i framhaldssagaen om Hjalte og Gurin-guten også. Viktig å lese seg opp på Hallstein Bronskimlet d.a.y. og hans verker.

Fornøyelig ihvertfall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...