keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Er alltid filosofisk. Tenker mye på dette og hint. Folk tar alt for gitt nå. Alt velstand er liksom kommet rekende på ei fjøl til de unge. Kjekt det. Jeg liker og å tenke.Jeg tenker mer på om hva de unge tenker om hva de skal gjøre med den velstanden de er født i. Det er jo ikke slik at ikke våre unge ikke har lært historie. Vel mange bryr seg jo ikke.. Men.. Det viktige er jo at de finner ut noe smart. Slik det er nå fungerer jo ikke for oss alle.Kommer det en ny MLKing? Kommer det en som kan fortelle folk at vi ikke kan kjøpe 3 bigmac og bare hive to når vi er mett? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Kjekt det. Jeg liker og å tenke.Jeg tenker mer på om hva de unge tenker om hva de skal gjøre med den velstanden de er født i. Det er jo ikke slik at ikke våre unge ikke har lært historie. Vel mange bryr seg jo ikke.. Men.. Det viktige er jo at de finner ut noe smart. Slik det er nå fungerer jo ikke for oss alle.Kommer det en ny MLKing? Kommer det en som kan fortelle folk at vi ikke kan kjøpe 3 bigmac og bare hive to når vi er mett? Hvem vet... Sannheten er i hvert fall at nordmenn nå er i ferd med å bli alvorlig bortskjemte. Og feite. Og det har ingen godt av. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Hvem vet... Sannheten er i hvert fall at nordmenn nå er i ferd med å bli alvorlig bortskjemte. Og feite. Og det har ingen godt av. Når og hvor er ikke godt å si. Men denne planeten er iallfall ikke laget for å holde over 7 milliarder mennesker fornøyde, dessverre. Tror ikke vi får nesestyveren, men det er en fattig trøst. Det sagt så virker nå ungdom og barn å bli oppmerksom på forbruk og resyklering. Snodig at de ikke lærer mer om å bruke mindre... Jaja..Som du sa.. Vi kan kose oss med valget i november..Problemene for kloden får komme i annen rekke Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Vi kan kose oss med valget i november..Problemene for kloden får komme i annen rekke Valget kan løse mange av problemene. Hvis de stemmer rett. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (9 minutter siden): Valget kan løse mange av problemene. Hvis de stemmer rett. Er viktigere problemer.. Skal ha meg litt suppe og brød.. Sult først..Får prates imorgen mr G ha en fin natt Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Er viktigere problemer.. Skal ha meg litt suppe og brød.. Sult først..Får prates imorgen mr G ha en fin natt Smaklig måltid, som de sier i Armenia. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Smaklig måltid, som de sier i Armenia. Hehe.. Var et kjapt måltid iallfall...Armenia for tiden...Politikk er ikke min sterkeste side på den fronten.. Blir ikke klok på noe der. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Hehe.. Var et kjapt måltid iallfall...Armenia for tiden...Politikk er ikke min sterkeste side på den fronten.. Blir ikke klok på noe der. Bryr meg egentlig litt lite om den delen av verden. Men de tar imot dram som betaling... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Bryr meg egentlig litt lite om den delen av verden. Men de tar imot dram som betaling... Kan ikke bry seg om alt.. Hadde jo tørnet da. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) keizersoze skrev (2 minutter siden): Kan ikke bry seg om alt.. Hadde jo tørnet da. Valutaen heter Dram... Litt festlig. Endret 2. oktober 2020 av Granca Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Valutaen heter Dram... Litt festlig. Hehe.. Er det en forkortesle for drakkmer? Gjelder jo å gjøre det enkelt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (14 minutter siden): Er det en forkortesle for drakkmer? Nei, den heter visst bare Dram... Så man kan bytte dram for dram. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Nei, den heter visst bare Dram... Så man kan bytte dram for dram. Tror du begynner å bli trøtt mr Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Tror du begynner å bli trøtt mr Neppe. Ser tv-serie. En nostalgisk en, faktisk. Du gjetter det aldri! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Neppe. Ser tv-serie. En nostalgisk en, faktisk. Du gjetter det aldri! Åjj liker slike ting... Ehh dynastiet eller den kategorien? Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Neppe. Ser tv-serie. En nostalgisk en, faktisk. Du gjetter det aldri! Endrer mitt svar til Bonanza. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Åjj liker slike ting... Ehh dynastiet eller den kategorien? Nei. Sykepleierskolen, faktisk. Moro og litt lærerikt. Dynastiet? Pføy!! Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Nei. Sykepleierskolen, faktisk. Moro og litt lærerikt. Dynastiet? Pføy!! Sykepleierskolen? Hva er det? Vel bortsett fra ar det selvsagt er noe om en sykepleierskole da.... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): Sykepleierskolen? Hva er det? Vel bortsett fra ar det selvsagt er noe om en sykepleierskole da.... Dansk serie om da de prøvde med mannlige sykepleiere etter krigen. 1952 nå. Nettopp begynt å se. Ser VANVITTIG mye tv-serier. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (12 minutter siden): Dansk serie om da de prøvde med mannlige sykepleiere etter krigen. 1952 nå. Nettopp begynt å se. Ser VANVITTIG mye tv-serier. Ahh ok...Skjønner den ser mye selv. Men synes det er mye boss av serier...Akkurat nå ser jeg en dokuserie som heter world at war,,Spesiell ting..Men nå har de kommet seg forbi Normandie..Kanskje de snart gjør danskene fri også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg