keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 SirOwen skrev (8 minutter siden): Flink pike. Hva er vitsen.. er jo ikke rent dagen etterpå uansett? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke noe blir avgjort valgnatten, men hell yea jeg skal sitte oppe..Spent på hva som skjer etterpå.. Tror orangutangen taper så det suser. Men er jo aldri godt å si da. Hva tenker du? Er ganske sikker på at apa taper. Men tar ingenting på forskudd. Skal ta en solid fest hvis Biden vinner. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Er ganske sikker på at apa taper. Men tar ingenting på forskudd. Skal ta en solid fest hvis Biden vinner. Blir.sittende oppe du og da ja? Om jeg ikke er på Granca der med deg, så kan vi iallfall skåle in absentio eller hva det kalles, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): ikke er på Granca der med deg Det hadde vært noe! En heidundrende rotbløyte av en seiersfest!! Festmat, slalombrus og seierslatter i natten. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Det hadde vært noe! En heidundrende rotbløyte av en seiersfest!! Festmat, slalombrus og seierslatter i natten. Om ikke ting forandrer seg veldig mye, og jeg har sett på endel stater som ligger noe nært, så er det ikke mange valgmenn der som kan fjerne rotbløyten vår om målingene stemmer noen lunde. Kjøp inn mye drikkevarer i tilfelle.. vel uansett Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (2 minutter siden): mye drikkevarer Har allerede et lager av Granca-varer. Nok til å skjenke minst to fotballag døddrukne... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Har allerede et lager av Granca-varer. Nok til å skjenke minst to fotballag døddrukne... Er de sterke varer.. Som i nok til å sende et fly til Bergen og tilbake? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (Akkurat nå): Er de sterke varer.. Som i nok til å sende et fly til Bergen og tilbake? Det er i hovedsak russisk 50% vodka. 80 kr litersflaska på El Granco... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Det er i hovedsak russisk 50% vodka. 80 kr litersflaska på El Granco... Da blir det litt vanskelig tror jeg.. De fleste land er vel røde, og 50% holder vel ikke et privatfly i luften. Vi får ta det valget litt på avsatand.. Betyr jo ikke vi ike kan ha det gøy Kanskje fine en side med enten sure demokrater eller republikanere.. Hva bryr vi oss. Vi er drita. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (3 minutter siden): Da blir det litt vanskelig tror jeg.. Ja, jeg har konsumert all flybensinen... Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Ja, jeg har konsumert all flybensinen... Kjekt at du fortsatt lever mr 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Kjekt at du fortsatt lever mr Må leve til jeg har brukt opp alle skillingene. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Må leve til jeg har brukt opp alle skillingene. Må si det at om det er skillinger du bruker, så har du nådd en imponerende alder. Som tidligere wannabe-filatelist, så må jeg bare innrømme det at du ikke bare har klart å legge deg opp en imponerende formue, men også ha fått den til å våre i 140 år Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Må si det at om det er skillinger du bruker, så har du nådd en imponerende alder. Som tidligere wannabe-filatelist, så må jeg bare innrømme det at du ikke bare har klart å legge deg opp en imponerende formue, men også ha fått den til å våre i 140 år På Toten bruker de fremdeles ord skilling om penger. Så derfor. Mvh. Arvet en stor frimerkesamling. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): På Toten bruker de fremdeles ord skilling om penger. Så derfor. Mvh. Arvet en stor frimerkesamling. Joda. Vet da det..Forsøkte bareen tørrvittighet på nattestid... Litt kjipt det der med frimerker. De er falt kraftig i verdi. Gjorde du noe med samlingen din du arvet da? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): Joda. Vet da det..Forsøkte bareen tørrvittighet på nattestid... Litt kjipt det der med frimerker. De er falt kraftig i verdi. Gjorde du noe med samlingen din du arvet da? Det er bare to år siden. Liker å ha dem. Har blant annet tre av Norge Nr 1. Den er nok fremdeles verdifull, men jeg vil ikke selge. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Det er bare to år siden. Liker å ha dem. Har blant annet tre av Norge Nr 1. Den er nok fremdeles verdifull, men jeg vil ikke selge. De fra 1855? Stilig. Nei kjekt å ta vare på ting du bryr deg om. Måtte lese litt i katalogen min nå..Men spiller jo ingen rolle.. Nostalgi er en fin ting Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): De fra 1855? Stilig. Nei kjekt å ta vare på ting du bryr deg om. Måtte lese litt i katalogen min nå..Men spiller jo ingen rolle.. Nostalgi er en fin ting Jepp. Merker at jeg blir mer og mer nostalgisk med årene. Trivelig å se tilbake på det fine som en gang var. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Jepp. Merker at jeg blir mer og mer nostalgisk med årene. Trivelig å se tilbake på det fine som en gang var. Kjekt og å vite synes jeg, at der det er gode minner, så vet en det kan skapes nye gode minner..Evig eies kun det tapte er for de som ikke kan se fremover. Men kjekt det som var.. sånne er det ikke lenger , og ikke for alle.. Helsiken.. Blir vi filosofisk her langt på natten? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 keizersoze skrev (1 minutt siden): filosofisk her langt på natten? Er alltid filosofisk. Tenker mye på dette og hint. Folk tar alt for gitt nå. Alt velstand er liksom kommet rekende på ei fjøl til de unge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg