Elgen. Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Aldri smakt? Vi har det på julaften -selvfølgelig er det ikke for alle ganer men den min mor lager er superNAM Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Gravlax med sennepssaus er derimot som skapt for hedersmenn! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Liker sikkert ikke lutefisk heller! Forferdelige greier, folk spiser det på grunn av den generøse mengden bacon. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Er på Aker Brygge med hele familien. Vi bader. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Hæh? For en gjeng. Det neste er vel at de rynker på nesen av rakfisk også da? Rynker på nesa? Tar rennafart unna her ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Er på Aker Brygge med hele familien. Vi bader. Høres flott ut! Har dere sesongbilletter? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Flott at ikke liker det samme eller? Hadde vært litt stusslig om alle hadde samme ukesmeny -som taco på fredagene f.eks 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Granca skrev (2 minutter siden): Høres flott ut! Har dere sesongbilletter? Eg e bade Vakt. Eg ha Free pass som dei seie i Baywatch Endret 1. oktober 2020 av Yiddo10 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Ser på 60 days in Hadde dere Taklede 60 dager i Kasjotten? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Flott at ikke liker det samme eller? Hadde vært litt stusslig om alle hadde samme ukesmeny -som taco på fredagene f.eks Fin påminning, sikkert et år siden jeg har spist taco nå. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): taco på fredagene f.eks Enig. Derfor har vi her taco kun på lørdag, max månedlig. Kjenner noen som har hatt taco på fredag og hjemmelaget pizza på lørdag i min. 22 år. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Hadde dere Taklede 60 dager i Kasjotten? Ja, såfremt jeg overlevde da. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Ja, såfremt jeg overlevde da. Tror jeg hadde klart meg greit. Har fryktelig mye street cred etter alle årene på Oslos vestkant. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Ser på 60 days in Hadde dere Taklede 60 dager i Kasjotten? Jeg hadde ikke overlevd en dag uten din moders daier. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Enig. Derfor har vi her taco kun på lørdag, max månedlig. Kjenner noen som har hatt taco på fredag og hjemmelaget pizza på lørdag i min. 22 år. Psykt! Nå bor jeg alene og ingen "hu her" Så det kan bli litt ensidig kost av og til. Men 22 år det er jo bare vanvittig! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Kjenner noen som har hatt taco på fredag og hjemmelaget pizza på lørdag i min. 22 år. Deilig. Alle burde hatt et sånt opplegg. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke overlevd en dag uten din moders daier. Jau, da har eg støpede detter Daier og dei vil sjølvsakt henge på deres stugge Vegg før dagen er omme 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Eg e liv Vakt. Eg ha Free pass som dei seie i Baywatch Jau men sjølsakt, men badevakt var kanskje meir korrekt? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Deilig. Alle burde hatt et sånt opplegg. Mr.Fawk har det jo slik Neida Mawk er flink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg